نیروگاه خورشیدی آرانیرو احداث نیروگاه خورشیدی در بام  300x150 - احداث نیروگاه خورشیدی در بام

نیروگاه خورشیدی در پشت بام خانه ها

نیروگاه خورشیدی در پشت بام خانه ها ممکن است بیشترین شکل قابل توجه و شکل دهنده انرژی خورشیدی باشد. اما این نیروگاه خورشیدی است که مزارع پرتقال را در مناطق دورافتاده ای از ایالات متحده ساخته شده اند و انرژی را به آب و برق و شرکت های بزرگ که در سال جاری رونق صنعت نیروگاه خورشیدی  را به خود جلب می کنند، تشکیل می دهند.

 

به گفته تحلیلگران تحقیق GTM، نزدیک به 14 گیگاوات نیروگاه خورشیدی در اواخر سال 2016 در ایالات متحده نصب خواهد شد و بیش از 70 درصد از آن چیزی است که آنها به نام “انرژی” در نظر می گیرند. این مزارع خورشیدی انرژی با استفاده از هزاران یا حتی میلیون ها پانل انرژی تولید می کنند و اغلب انرژی را به ساکنان و شرکت ها می دهند تا از خانه ها و دفاتر استفاده کنند.

 

تقریبا 14 گیگاوات انرژی خورشیدی کافی برای تأمین انرژی 2.3 میلیون خانه است و معادل 14 کارخانه بزرگ گاز طبیعی یا زغال سنگ است. این رقم نیز 85 درصد بیشتر از مقدار نیروگاه خورشیدی نصب شده در انواع سیستم های موجود در ایالات متحده در سال 2015 است.

 

البته، مزارع خورشیدی بزرگ، به طور سیستماتیک از خورشید خورشیدی بسیار بزرگتر هستند، بنابراین همه چیز شگفت انگیز نیست که آنها به طور کلی قدرت بیشتری را عرضه می کنند. یک سیستم منظومه شمسی خورشیدی می تواند چند هزار کیلووات تولید کند، در حالی که یک مزرعه خورشیدی می تواند ده ها یا صدها مگاوات تولید کند.

 

به گفته این، این مزارع بزرگ خورشیدی به دلایل مختلف به خدمات آب و برق و شرکت های برق در سراسر ایالات متحده جذاب هستند. به نظر می رسد که فروش آنها آسان تر است، حداقل در این نقطه، در مقایسه با صاحب خانه هایی که نیروگاه خورشیدی را برای سقف خود می فروشند.

 

شرکت های خورشیدی که این مزارع بزرگ را تشکیل می دهند

اغلب می توانند کمترین قیمت انرژی خورشیدی را به دست آورند. برخی از قیمت های پایین رکورد مانند چهار سنت در هر کیلووات ساعت دریافت کرده اند، که انرژی خورشیدی ارزان تر از سوخت های فسیلی در برخی مناطق است.

 

قیمت ها برای مزارع خورشیدی در مقیاس کوچک

قیمت ها برای مزارع خورشیدی در مقیاس کوچک بسیار ارزان بوده است که حتی برخی از شرکت های غیرمستقیم نیز وارد این کشور می شوند، از جمله اپل (AAPL، + 0.61٪)، که تن از نیروگاه خورشیدی را برای عملیات، فروشگاه ها و مراکز داده خود خریداری می کند.

 

مقایسه با نصب نیروگاه خورشیدی در پشت بام خانه

در مقایسه با نصب نیروگاه خورشیدی در پشت بام خانه به طور کلی هزینه یک کیلووات ساعت به دلیل هزینه های افزایشی بازاریابی و فروش مصرف کننده انرژی خورشیدی، و همچنین نیروی کار، مجوز ها و تجهیزات سقف، گران تر است. با این وجود، نصب نیروگاه خورشیدی در پشت بام خانه ها انتظار می رود در سال های آینده همچنان ارزان تر شود.

 

کمپانی های قدرت و شرکت های برق نیز با زیرساخت ها و مفهوم این مزارع خورشیدی بزرگ نسبت به سیستم های منظومه ی خورشیدی راحت تر هستند. مزارع خورشیدی در مقیاس ابزار بیشتر شبیه به روش های سنتی “انرژی متمرکز” تولید شده توسط گیاهان بزرگ گاز طبیعی و زغال سنگ هستند و سپس به مشتریان در کنار شبکه برق سنتی منتقل می شوند.

 

در مقابل، “توزیع” خورشیدی در پشت بام ها نیازمند یک تغییر اساسی در شبکه است و همچنین تغییر مفهوم اینکه چه کسی باید انرژی تولید کند. با مشتریان تولید انرژی خود را بر روی سقف خود، روابط سنتی با مشتری تلنگر.

 

شرکت های نیروگاه خورشیدی که مزارع بزرگ خورشیدی را تشکیل می دهند

شرکت های نیروگاه خورشیدی که مزارع بزرگ خورشیدی را تشکیل می دهند نیز به شدت از انگیزه مهم ایالات متحده استفاده می کنند که به شرکت خورشیدی اعتبار مالیاتی 30٪ را در هزینه یک سیستم خورشیدی می دهد. در حالی که سیستم های منظومه شمسی روی زمین نیز می توانند به این اعتبار مالیاتی ضربه بزنند، انگیزه درصد به اندازه کافی بزرگ است که باعث می شود که این مزارع خورشیدی واقعا بزرگ باشند – که می تواند ده ها یا صدها میلیون دلار هزینه کند.

 

دریافت اطلاعات برگه، خبرنامه فن آوری فورچون.

 

سپس مقرراتی وجود دارد که آب و برق و شرکت های برق روبرو می شوند. در بسیاری از مناطق مانند کالیفرنیا و نوادا، آب و برق باید مطمئن شود که درصد زیادی از انرژی آنها تمیز است و آنها معمولا به مزارع بزرگ خورشیدی (و مزارع بادکنکی) تبدیل می شوند که سریع ترین و ارزان ترین راه برای رسیدن به آن است.

 

علاوه بر باد در پشت مزارع خورشیدی بزرگ، خورشیدی پشت بام در سال 2016 با موانع مواجه شده است. بعضی از ایالت ها مانند نوادا انگیزه های خورشیدی را پس از تصمیم گیری برداشته اند که مشتریان بدون سقف خورشیدی با هزینه های اضافی مرتبط با مشتریان با سقف خورشیدی.

 

دیگر بازارهای خورشیدی خورشیدی، مانند کالیفرنیا، به نظر می رسد که بسیار موفق بوده اند که بسیاری از اصلاح کنندگان اولیه آن قبلا نیروگاه خورشیدی را خریداری کرده اند. بنابراین، نرخ رشد در خورشید خورشیدی در کالیفرنیا، کاهش می یابد. این بدان معنی است که فروش آتی در بازارهای مشابه و دولتها نیاز به توجه بیشتری از مشتریان اصلی، کمتر مشتاق و مشتریهای گرانقیمت بیشتر – به طور کلی فروش سخت تر داشته باشد.

 

برای اولین بار، کالیفرنیا 42 درصد از تمام تاسیسات نیروگاه خورشیدی در پشت بام را در سه ماهه دوم سال 2016 به خود اختصاص داده است که کمترین میزان آن در سال است. در عین حال، سایر بازارهای کمتر سنتی مانند تگزاس و یوتا، سهم خود را از مشتریان خورشیدی خورشیدی افزایش می دهند. در نیمه اول سال 2016، 11 ایالت بیش از 25 مگاوات خورشیدی روباز اضافه کرده اند، در حالی که تنها هفت این میزان در همان دوره در سال 2015، با توجه به تحقیق GTM، اضافه شده است.

 

نیروگاه خورشیدی در ایالات متحده به سرعت در حال رشد است.

 

Rate this post