پنل خورشیدی یا سیستم خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی از ترکیبات نیمه هادی ساخته شده است، می تواند انرژی خورشید را دریافت کند و آن را به الکتریسیته تبدیل کند. تکنیک های فعال خورشیدی شامل استفاده از ماژول های فتوولتائیک (همچنین پنل خورشیدی فتوولتائیک) و کلکتور های حرارتی خورشیدی (با تجهیزات الکتریکی و مکانیکی) برای تبدیل نور خورشید به خروجی های مفید است.
سیستم‌های فتوولتائیک شامل یک پنل خورشیدی و ماژول‌های صفحات خورشیدی، اینورتر، و گاهی یک باتری خورشیدی یا ردیاب خورشیدی و سیم‌کشی اتصالات نیز می‌باشد.

* پنل خورشیدی به سه دسته تقسیم میشود:

>> مونوکریستال
>> پلی کریستال
>> تین فیلم

شرکت آرانیرو :

شرکت مهندسی انرژی آرانیرو با تجربه 4 گیگاوات نیروگاه خورشیدی در سراسر دنیا به واسطه حضور شریک تجاری خود، توانسته به شناخت دقیق و درستی از محصولات تراز اول دنیا در حوزه انرژی خورشیدی دست یابد و از این باب نیروگاه خورشیدی تجهیز شده گرید یک را تحویل کارفرمایان و سرمایه گذاران در این حوزه نماید. از جمله این محصولات پنل های خورشیدی تراز یک دنیا است که دارای گواهینامه های استاندارد اروپا و امریکا و از سطح تکنولوژی بالایی در ساخت پنل خورشیدی برخوردار بوده است و ما توانسته ایم پنل های خورشیدی تولید شده با فناوری نانو را به کار گرفته و با اخذ نمایندگی رسمی این پنل در ایران به ساخت نیروگاه های خورشیدی با تولید بیشتر به نسبت هزینه نگهداری کمتر همت بگماریم.


پنل های خورشیدی خودتمیزشونده بسیار پرکاربرد میباشد در مکان هایی که دارای ریزگردها و غبارهای محیطی و بعضا همراه با رطوبت بالای هوا است که این امر دوره های پاکی پنل ها را طولانی تر نموده و سبب افزایش کارایی پنل ها میشود.

آرانیرو نماینده انحصاری پنل خورشیدی آمری سولار

wer4f4r4 - پنل خورشیدی-آرانیرو نماینده رسمی پنل خورشیدی

پنل خورشیدی آمری سولار – Amerisolar

شرکت بین المللی پنل خورشیدی آمری سولار با سابقه 25 ساله در زمینه تولید و کنترل کیفیت تجهیزات انرژی از سال 1993 تاسیس شده است. به طوری که تولید کننده ماژول های خورشیدی از سال 1993 می باشد .

پنل خورشیدی آمری سولار ارئه دهنده خدمات فنی برای نیروگاه های متصل به شبکه  و منفصل از شبکه در سراسر جهان بوده است . این شرکت استراتژی خود را در سال 2013 تعدیل کرده و با همکاری کارخانه های سطح بالا در تایوان، کره جنوبی و آمریکا به تولید ماژول های آمری سولار پرداخت .

پنل خورشیدی آمری سولار با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات تولید در کشورهای مختلف توانسته است بازار پایدار و رقابتی در کشورهای ایالت متحده و اتحادیه اروپا در حوزه تولید پنل خورشیدی داشته باشد .

Amerisolar   در سال 2018 به ظرفیت تولید 20/1 گیگاوات پنل خورشیدی دست یافت. این شرکت بر اساس همکاری فنی با موسسات استاندارد آلمان و آمریکا موفق شده است تمامی گواهینامه های استاندارد بین المللی را برای ماژول های آمری سولار بدست آورد.

آرانیرو نماینده انحصاری پنل خورشیدیLG

lg logo PNG24 - پنل خورشیدی-آرانیرو نماینده رسمی پنل خورشیدی

پنل خورشیدی LG

شرکت ال جی LG یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه محصولات الکترونیکی، با 60 سال تجربه در تولید تکنولوژی و لوازم الکترونیکی و 30 سال تحقیق و توسعه در زمینه سیستم های خورشیدی، یکی از پربازده ترین  پنل های خورشیدی را ارائه می کند. این محصول و دیگر مجصولات سیستم های خورشیدی این شرکت با بهره مندی از پیشرفته ترین خطوط تولید در کشور کره ساخته می شوند.

صفحات خورشیدی ال جی LG مورد تایید آزمایشگاه  TUV Rheinland آلمان  بوده و منطبق بر استانداردهای تعیین شده تولید می شود.

آرانیرو نماینده انحصاری پنل خورشیدی زنشاین

پنل خورشیدی 1 znshine - پنل خورشیدی-آرانیرو نماینده رسمی پنل خورشیدی

پنل خورشیدی زنشاین znshine

شرکت زنشاین تاسیس شده در سال 1988، اولین شرکت فتوولتائیک رتبه یک در جهان می باشد.
فعالیت های تجاری این شرکت شامل سرمایه گذاری و اجرای پروژه ها سرویس های EPC و کارخانه تولید پنل می باشد.

این شرکت صاحب یک خط تولید فول اتوماتیک با خروجی سرانه 2 مگاوات می باشد . با بهترین ارزش گزاری برای مشتریان جهانی خود در جهان و شرکت هایشان.

آرانیرو نماینده انحصاری پنل خورشیدی سانتک

suntech 1 - پنل خورشیدی-آرانیرو نماینده رسمی پنل خورشیدی

پنل خورشیدی سانتک

این صفحات خورشيدي یا پنل خورشیدی از طراحی بسیار بالایی برخوردارند تا بتوان آب حاصل از باران و برف را در هر زاويه و شيب كه نصب شده باشد تخليه شود.

کیفیت بسیارعالی پنل خورشیدی با توانایی بالاترین بار به علت داشتن شیشه باریک و سبک وزن و مقاوم و با دوام است.

آرانیرو نماینده انحصاری پنل خورشیدی کیوسل

Logo Q CELLS logo - پنل خورشیدی-آرانیرو نماینده رسمی پنل خورشیدی

پنل خورشیدی کیوسل

شرکت پنل خورشیدی کیوسل از نوع پنل های پلی کریستال میباشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه پنل خورشیدی کیوسل با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

آرانیرو نماینده رسمی پنل خورشیدی یینگلی

yingli logo - پنل خورشیدی-آرانیرو نماینده رسمی پنل خورشیدی

پنل خورشیدی یینگلی

شرکت یینگلی به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه های تولید پنل خورشیدی در جهان شناخته شده است، Yingli Solar بیش از 65 میلیون پنل خورشیدی را به خانه ها و نیروگاه های دنیا تحویل داده است. پنل های یینگلی سولار پایه موفقیت برنامه های سولار این مجموعه هستند. پنل خورشیدی یینگلی در آب و هوا و محیط های مختلف، کارایی خود را ثابت کرده اند. پنل های خورشیدی یینگلی با تکنولوژی جهانی و افراد متخصص ساخته شده است. برای ساخت این پنل ها از مواد با کیفیت استفاده شده، تا تولید پنل ها در دهه های آینده نیز تضمین شود.

آرانیرو نماینده رسمی پنل خورشیدی شارپ

Logo of the Sharp - پنل خورشیدی-آرانیرو نماینده رسمی پنل خورشیدی

پنل خورشیدی شارپ

شارپ سولار شرکت تولید کننده محصولات انرژی خورشیدی متعلق به شرکت صنایع الکترونیکی شارپ از قدیمی ترین سازندگان پنل خورشیدی در دنیا است که از سال ۱۹۶۳ در این عرصه حضور دارد.

شرکت شارپ تا اکنون بیش از 12 گیگاوات از پنل‌های تولیدی خود را در دنیا مورد استفاده قرار داده است. همچنین این شرکت به توانایی ساخت پنل‌هایی با بازده 19.8 درصد دست یافته است.

آرا نیرو نماينده محصولات خورشيدی شركت Sharp در ايران، اقدام به آغاز فروش ويژه با گارانتي رسمی ١٠ ساله متریال و ٢٥ ساله كاهش خطي راندمان، در ايران نموده است.

آرانیرو نماینده رسمی پنل خورشیدی کانادین سولار

canadian solar logo 400x200 1 - پنل خورشیدی-آرانیرو نماینده رسمی پنل خورشیدی

پنل خورشیدی کانادین سولار

کانادین سولارشرکت تولید کننده محصولات انرژی خورشیدی .
شرکت خورشیدی کانادین سولار از سال2001 تاسیس شد و بنیانگذار آن آقای شاون کو می باشد .
دفتر مرکزی آن واقع در گوئلف ، انتاریو، کانادا می باشد.

کانادین سولار که در سال 2001 در گوئلف، انتاریو، کانادا توسط Shawn Qu تأسیس شد، دارای شعبه هایی در بیش از 24 کشور در 6 قاره است.آن‌ها ماژول‌های PV خورشیدی را تولید می‌کنند، در پشتیبانی از نصب انرژی خورشیدی نقش دارند و در تعدادی از پروژه‌های نیروگاهی برق در مقیاس شهری مشارکت دارند. با خرید انرژی مکرر توسط این شرکت، مجموع خط تولید پروژه Canadian Solar به 20.4 گیگاوات رسید که شامل افزایش خط تولید در مرحله آخر به 2.4 گیگاوات می شود.

تأسیسات تولید پنل خورشیدی کانادین سولار در کانادا، چین، اندونزی، ویتنام و برزیل، شامل کل خط تولید از شمش، ویفر، سلول های خورشیدی، ماژول های خورشیدی PV، سیستم های انرژی خورشیدی و سایر محصولات خورشیدی را تولید می کنند.

بخش عمده ای از تأسیسات تولیدی کانادین سولار Canadian Solarدر کانادا و چین واقع شده است

آرا نیرو نماينده محصولات خورشيدی شركت Canadian Solar در ايران، اقدام به آغاز فروش ويژه با گارانتي رسمی ١٠ ساله متریال و ٢٥ ساله كاهش خطي راندمان، در ايران نموده است.
مشتریان ما می توانند جهت خرید عمده این پنل به صورت خرید با تسهیلات بانکی اقدام نمایند .