انرژی NV، انقلاب جدیدی در بازار خورشیدی به پا کرده است

انرژی NV، انقلاب جدیدی در بازار خورشیدی به پا کرده است - انرژی NV، انقلاب جدیدی در بازار خورشیدی به پا کرده است

طرح یکپارچه انرژی NV مبتنی بر نوادا و تنظیم‌ کننده قانون یکپارچه انرژی، به طور چشمگیری ترکیب تولید آتی برق به سمت تجدید پذیر وذخیره‌سازی را به طور چشمگیری تغییر خواهد داد، در حالی که از سه سال دیگر انرژی زغال ‌سنگ باقی مانده خود را نیز تغییر خواهد داد.

کمیسیون عمومی Utility نوادا به حزب رنسانس اسلامی NV موافقت کرده ‌است تا ظرفیت انرژی تجدیدپذیر خود تا سال ۲۰۲۳ را دو برابر کند. این برنامه ۱،۰۰۱ مگاوات ظرفیت خورشیدی را از طریق شش توافقنامه خرید برق جدید (PPAs)به صورت آنلاین خواهد آورد.

انرژی NV، متعلق به واحد وارن بافت برکشایر Hathaway، نیز ۱۰۰مگاوات ظرفیت ذخیره‌سازی باطری اضافه خواهد کرد.

داگ کنان رئیس انرژی NV در بیانیه‌ای گفت: ” در اوایل سال جاری ما به مشتریان خود قول دادیم که انرژی تجدید پذیر خود را تا سال ۲۰۲۳دو برابر کنیم. این شش پروژه جدید که نشان‌ دهنده بزرگ‌ترین سرمایه ‌گذاری انرژی تجدیدپذیر در تاریخ نوادا هستند، مزایای اقتصادی بزرگی به کشورمان خواهند آورد.”

پروژه‌های جدید PPA خورشیدی شامل کوه Battle ۱۰۱ مگاواتی، ۲۰۰ ۲۰۰ Dodge Flat،، ۳۰۰ مگاوات Shadow Fish، ۲۵۰ – مگاوات Mountain مس و ۵۰ مگاواتی Techren شمسی می‌شود. همه پروژه‌ها در نوادا واقع شده‌اند، اما متعلق به نهاده‌ای دیگر هستند.

این طرح که توسط قانون گذاران نوادا به تصویب رسید، به NV اجازه می‌دهد تا واحد انرژی زغال ‌سنگ شمال شرقی خود را تا سال ۲۰۲۱،چهار سال پیش از برنامه، بازنشسته کند. انرژی اتمی پیش از این قرار بود تا سال ۲۰۲۵ به واحد مین‌روبی شمالی عقب‌ نشینی کند.

این دو واحد از دو واحد fired هستند که در نوادا فعال هستند. بسته شدن اولیه به عواملی از جمله تولید انرژی‌ های تجدید پذیر جدید و عملیاتی در زمان بستگی دارد.

طرفداران بسیاری از انرژی پاک از جمله باشگاه سیرا، حامیان منابع غربی و پروژه بهره‌ وری انرژی جنوب غربی، این حرکات را مورد تحسین قرار دادند.

elspeth DiMarzio، نماینده سازمان کمپین زغال‌ سنگ در نوادا، در بیانیه‌ای گفت: “Nevadans در انتخابات اخیر بسیار شفاف بودند واین خبر بازنشستگی زود هنگام برای کارخانه زغال ‌سنگ شمال غربی به ما کمک می‌کند که به آنجا برسیم”.


جایگزینی کارخانه زغال سیاه با انرژی پاک جدید باعث صرفه‌جویی ده‌ها میلیون دلار، ایجاد مشاغل جدید، و پاک‌ سازی آلودگی سمی از هوا و آب می‌شود. بستن این کارخانه زغال ‌سنگ زود است، کار درست برای Nevadans است و ما ازدیدن کمیسیون و انرژی NV در این مرحله هیجان ‌زده هستیم.”

برای افزودن متن مورد نظرتان اینجا کلیک کنید

Rate this post