برزیل بهترین منطقه برای احداث نیروگاه بادی است

برزیل بهترین منظقه برای احداث نیروگاه بادی است - برزیل بهترین منطقه برای احداث نیروگاه بادی است

این یک ژنراتور بادی است که نسیم باد آن را به خوبی برای تولید انرژی توربین‌های بادی را مجهز می‌کند که در این منطقه برزیلی می‌توان انرژی باد بیشتر از هر بخش دیگری در دنیا را تولید کرد. در آخرین وصیتنامه برای جایزه باد منطقه، شرکت انرژی تجدید پذیر فرانسوی، Voltalia اس ای، تنها قراردادهایی برای ساخت مزارع بیشتری را در آنجا که ارزان ‌ترین برق بادی را که برزیل تا به حال دیده‌ است را به فروش می‌رساند.
رابرت کلاین، مدیر کشوری در Voltalia می‌گوید: ” استراتژی ما افزایش تولید بیشتر برق در آن منطقه است.”


براساس گزارش بلومبرگ انرژی جدید، دو مزرعه بادی موجود Voltalia در میان پنج مزرعه در این کشور در سال ۲۰۱۶ به میزان ۶۰.۸ درصد افزایش یافت.


Gurpreet Gujral، یک تحلیلگر در بانک Macquarie، گفت که برزیل ” به وضوح یک منبع بادی قوی دارد، که جزو توانمند ترین و بهترین مناطق باد در جهان هستند، بنابراین به طور بالقوه یک بازار بسیار قوی است.” این کشور به دنبال افزایش ظرفیت انرژی پاک نصب ‌شده ۱۹ گیگاوات در سال ۲۰۲۶ است تا یک شبکه محلی توانمند پیدا کند.


وزش باد هر چه بیشتر باشد برق بیشتری تولید می‌شود و به Voltalia اجازه می‌دهد که قیمت‌های پایین‌تر را عرضه کند. این شرکت قراردادهایی را جهت احداث برای تامین انرژی از ۵ پروژه با ۱۵۵ مگاوات ظرفیت در یک منطقه که در ماه گذشته ترتیب داده شده‌ بود، به دست آورد. در یکی از این رویدادها ارائه برق برای ۹۶.۹۰ reais (۲۹.۸۲ دلار) در MWh، یک رکورد سطح پایین ارائه شد.


بنا بر اعلام هیات تجاری انرژی الکتریکی برزیل، این شرکت انتظار دارد 867 میلیون reais برای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کند. آن‌ها باید در دسامبر ۲۰۲۰ برای قراردادها از اولین مزایده به شبکه متصل شوند. دوم، آن‌ها باید تا دسامبر ۲۰۲۲ به هم متصل شوند.


این شرکت در حال توسعه ۱۰۰۰ مگاوات از مزارع بادی در منطقه است و ممکن است برای قراردادها در مزایده بعدی که ماه آوریل تعیین خواهد شد، تلاش کند. کلاین گفت که هم‌کاری با تامین کنندگان مانند سازندگان توربین به Voltalia کمک می‌کند و هزینه‌ها را کاهش میدهد.
Rate this post