بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی در نیویورک

بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی در نیویورک 1 - بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی در نیویورک

اداره توسعه انرژی و توسعه ایالت نیویورک (NYSERDA)این هفته اعلام کرد که بزرگ ‌ترین پروژه انرژی خورشیدی در شهر نیویورک کامل وعملیاتی شده است. حدود ۲۰۰ خانواده و کسب و کارها که در بروکلین واقع شده‌اند از یک آرایه خورشیدی ۱.۲ مگا واتی بهره می‌برند.

منظومه شمسی توسط Daroga ساخته شد. این پروژه کاملامشترک با ۱۹۶ مشتری کل – ۷۰ درصد مشتریان مسکونی، ۲۰ درصد مشتریان کوچک تجاری و ۱۰ درصد از مشتریان با درآمد متوسط است.

NYSERDA از طریق طرح برنامه NY – Sun به ب بیش از ۸۵۰،۰۰۰ دلار در تامین بودجه برای آرایه خورشیدی که شامل جمعا of پنل های خورشیدی بر روی سقف دو مکان در خیابان Pitkin در بروکلین می‌باشد، اختصاص داد.

این زمان هیجان انگیزی است که بخشی از تکامل تولید پراکنده جامعه است، به خصوص در نیویورک. ما سطح پتانسیل خود را نگاه نکردیم و به جلو نگاه کردیم تا یک رهبر در توسعه آن باشیم. هرچه پروژه ‌های بیشتری توسعه یابند، شهر ما تمیزتر و سبز تر خواهد شد.”

NY – Sun Governor M نامیده می‌شود. یک اقدام ابتکاری ۱ میلیارد دلاری برای پیش برد مقیاس بزرگ خورشیدی و حرکت دولت به داشتن یک صنعت انرژی خورشیدی پایدار، خودکفا

رشد فعالیت در تولید پراکنده اجتماعی (CDG)بخشی به دلیل ارزش در حال تحول سیاست‌ های منابع انرژی پراکنده (VDER)و ابتکارنیویورک – Sun است، که سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در بخش CDG را هدایت می‌کند.

Rate this post