تامین انرژی برق ۳۴۰ هزار خانه با توربین بادی در کشور اروگوئه

تامین انرژی برق ۳۴۰ هزار خانه با توربین بادی در کشور اروگوئه - تامین انرژی برق ۳۴۰ هزار خانه با توربین بادی در کشور اروگوئه‎

منابع انرژی NextEra مستقر در فلوریدا با شرکت جنرال ‌الکتریک پورتلند دیدار خواهند کرد. تا یک کارخانه برق بادی، خورشیدی و انرژی در شرق اروگوئه بسازند.

این خبر در روز چهارشنبه با جزئیات پروژه جدید به نام “تسهیلات انرژی تجدید پذیر” اعلام شد. انتشارات مطبوعاتی این شرکت “اولین مورد از این مقیاس را در آمریکای شمالی جهت همکاری و ادغام این تکنولوژی، ایجاد یک منبع انتشار گازهای خروجی صفر و تسریع انتقال ارگان به انرژی پاک” بود.

جزئیات مربوط به اجزای ذخیره ‌سازی انرژی باد هنوز وجود دارد، و اما خود این نیروگاه بادی تا ۱۲۰ توربین تولید شده توسط شرکت انرژی تجدید پذیر GE را شامل می شود.

ماریا پوپ، رئیس و مدیرعامل شرکت جنرال‌ الکتریک پورتلند، گفت: “ما به شدت برای ادغام فناوری‌ های شبکه های هوشمند و انرژی‌های تجدیدپذیر در حال حرکت هستیم تا به مشتریان انرژی مقرون ‌به‌ صرفه، پاک و کم کربن را ارائه بدهیم.

این تسهیلات جدید، که با منابع موجود ترکیب شده ‌است، پورتفولیوی تولید بادی را به تعداد بالای ۱،۰۰۰ مگاوات در دسترسی قرار داده است که از ۵ نیروگاه بادی با قرار دادی در شمال غرب به انرژی را به مقدار کافی برای خدمت به ۳۴۰،۰۰۰ خانه فراهم خواهد آورد. این نیروگاه های بادی که شامل نیروگاه خورشیدی هم میشوند یکی از بزرگ ‌ترین نیروگاه ها در اروگوئه خواهند بود، در حالی که تاسیسات نگهداری باتری بزرگ‌ ترین نیروگاه در اروگوئه و یکی از بزرگ ‌ترین نیروگاه ها خواهد بود.

Rate this post