photo 2024 03 04 11 43 19 806x321 - دپارتمان خورشیدی شرکت Trina نسخه جدید ردیاب خورشیدی Vanguard 1P را منتشر کرد

دپارتمان خورشیدی شرکت Trina نسخه جدید ردیاب خورشیدی Vanguard 1P را منتشر کرد

 

به گزارش آرانیر، مجموعه TrinaTracker نسخه ارتقا یافته ردیاب هوشمند Vanguard 1P خود را توسعه داده است. محصول جدید دارای حداکثر طول ردیاب 140 متر است و می تواند به ماژول های 700 وات نوع N مجهز شود.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: «مدل بهبودیافته دارای یک سیستم چند موتوره پیشرفته مجهز به درایو چرخشی و سیستم دو دمپر (bi-damper) است. طراحی خلاقانه آن ساخت ردیاب‌های طولانی‌تر را تسهیل می‌کند و در عین حال زمان نوسان را به حداقل می‌رساند، از ناپایداری‌ها جلوگیری می‌کند، پاسخ دینامیکی را بهبود می‌بخشد، و آستانه بحرانی سرعت باد را بالا می‌برد.

ویژگی چند موتوره، ردیاب را تحت چالش برانگیزترین شرایط تضمین می کند.

نسخه ارتقا یافته دارای محدوده ردیابی 60 درجه در یک محور در یک ردیف است. قاب فولادی دارای پوششی از گالوانیزه گرم (HDG)، پیش گالوانیزه و آلیاژ روی منیزیم (ZM) است.

photo 2024 03 04 11 43 23 - دپارتمان خورشیدی شرکت Trina نسخه جدید ردیاب خورشیدی Vanguard 1P را منتشر کرد

Image: TrinaTracker

مجموعه TrinaTracker گفت: سیستم ارتقا یافته راندمان نصب را تا حد زیادی افزایش می دهد. “معرفی فن آوری لوله کوچک به طور موثر زمان مورد نیاز برای اتصالات لوله را به نصف کاهش داده است.

علاوه بر این، ادغام یک یاتاقان کروی ثبت شده، سازگاری زمین را تا حد زیادی افزایش می‌دهد و مونتاژ ردیاب را بسیار آسان‌تر می‌کند و نیروهای اضافی ناشی از ناهماهنگی را کاهش می‌دهد.

از دیگر پیشرفت‌ها می‌توان به ارتقاء Trina Smart Cloud اشاره کرد که باعث می‌شود کارایی بیشتر در عملیات و نگهداری و امنیت سیستم بهتر شود. الگوریتم ردیابی این محصول، ( الگوریتم SuperTrack) نیز اصلاح و بهبود یافته است.

این شرکت دستخوش پیشرفت‌های قابل توجهی شده است و دامنه تنظیمات برنامه خود را گسترش داده و در عین حال به طور مستقل شناسایی، آموزش و بهینه‌سازی می‌شود که منجر به افزایش قابل توجه تولید انرژی تا 8 درصد شده است.

این بازده انرژی اضافی به اثر ترکیبی دو الگوریتم آن نسبت داده می شود: STA، که تولید انرژی در شرایط ابری را افزایش می دهد و SBA، که به طور خاص برای کاهش سایه های ردیف به ردیف در زمین های ناهموار طراحی شده است.

راه حل ردیابی شامل کنترلر هوشمند Trina است. این دستگاه 0.04 کیلووات ساعت در روز مصرف می کند و دقت ردیابی آن کمتر از 1 درجه است. وزن آن کمتر از 5 کیلوگرم است و می تواند در دمای 30- تا 60 درجه سانتیگراد کار کند.

نویسنده: دپارتمان خبری آرا نیرو
منبع: مجله PV

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *