سرمایه گذاری نیروگاه خورشیدی نروژی ها با 2.9 میلیارد دلار در ایران

سرمایه گذاری نیروگاه خورشیدی نروژی ها با 2.9 میلیارد دلار در ایران - سرمایه گذاری نیروگاه خورشیدی نروژی ها با 2.9 میلیارد دلار در ایران

این شرکت گفت که نگارش Saga Energy یک قرارداد 2.5 میلیارد یورویی (2.94 میلیارد دلار) برای ساخت نیروگاه های خورشیدی در ایران امضا کرده است.

یک قرارداد اولیه با توسعه دهندگان امین انرژی دولتی ایران روز سه شنبه به امضا رسید.

روئین هالند، سخنگوی Saga Energy، گفت که این معامله ساخت و ساز را طی یک دوره 4 تا 5 ساله از 2 گیگاوات ظرفیت تولید برق را بررسی خواهد کرد.

او افزود که این شرکت بر بانک ها، صندوق های بازنشستگی و تضمین های صادرات دولت نروژ تأکید خواهد کرد تا این طرح را تامین کند و قصد دارد سرمایه گذاری خود را از طریق یک قرارداد 25 ساله با قیمت برق به دست آورد.

در حالی که SoliTek Saga و SoliTek در لیتوانی پانل های خورشیدی تولید خواهند کرد، بسیاری از تجهیزات باقی مانده از شرکت Delta Electronics Taiwan تایید خواهد شد.

“هالاند گفت که:” آنها همه تجهیزات الکترونیکی مانند مبدل ها را فراهم خواهند کرد. ”

وی اضافه کرد، در نهایت، این طرح برای ساخت یک کارخانه در ایران برای خفه کردن پانل های خورشیدی است.

این پس از آن بود که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اعلام کرد که توافق هسته ای 2015 میان قدرت تهران و قدرت جهانی را فریب می دهد.

“ما کمی نگران آنچه که ترامپ انجام می دهد هستیم، ما بسیار به نفع توافق هسته ای هستیم، اما ما البته به برنامه هایمان ادامه می دهیم هر کاری که ترامپ انجام میدهد هیچ شکی در آن نیست و هیچ چیز این را نمی تواند تغییر دهد.

Rate this post