قرداد خرید برق ۳.۹ گیگاواتی در آمریکای شمالی امضا شد‎

قرداد خرید برق ۳ - قرداد خرید برق ۳.۹ گیگاواتی در آمریکای شمالی‎

کمپانی Enel که در زمینه تولید انرژی پاک در آمریکای شمالی فعالیت میکند اعلام کرد که یک قرارداد خرید برق (PPA) بین پروژه تابع its LLC و شرکت تعاونی Associated (AECI)، یک نیروگاه برق خورشیدی در اسپرینگ فیلد ایالت میسوری، را امضا کرده ‌است. در راستای این قرارداد، AECI کل خروجی تولید شده توسط پروژه بادی چند مگاواتی را که هم اکنون در حال توسعه در بخش Nodaway در ایالت میسوری است، را خریداری خواهد کرد.


همان طور که انتظار می‌رود که در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ آغاز به کار کند، همچنین انتظار می رود عملیات و روند تجاری آن را تا پایان سال ۲۰۲۰ آغاز کنند.

قرارداد خرید برق اولین بار توسط شرکت پاور انرژی در آمریکای شمالی از زمان دستیابی به انرژی پاک امضا شد، توسعه دهنده موقعیتش را در کانزاس اعلام می کند. Enel گرین پاور و تراید ویند از سال ۲۰۰۶ شرکای توسعه دهنده استراتژیک بوده‌اند انرژی پاک و از رشد تولید انرژی برق در بازار بادی آمریکا حمایت می‌کنند. طی این هم‌کاری، طرح EGP با موفقیت ساخته شد و عملیات مربوطه به ۳.۹ گیگاوات ظرفیت توسعه ‌یافت که توسط کمپانی تراید ویند در این مسیر آغاز شد.

دیوید جی گفت: ما به یک نیروگاه که برای تامین برق قابل ‌اطمینان و مقرون ‌به ‌صرفه طراحی شده‌ باشد، احتیاج داریم.”

رئیس بخش انرژی پاک آمریکای شمالی، گفت: ” برنامه‌های سودمند در سراسر کشور به طور فزاینده‌‌ای برای کمک به تنوع بخشیدن به تامین انرژی برق از مسیر تجدید پذیر، به Enel انرژی پاک تبدیل می‌شود. ما همچنان به دنبال معاملات مشابهی در آمریکا شمالی هستیم، تا از رشد خود در این کشور حمایت کنیم و همچنین تقاضا های زیادی در رابطه با انرژی های تجدیدپذیر در سراسر کشور از لحاظ اقتصادی و زیست‌محیطی وجود دارد.

5/5 - (2 امتیاز)