نیروگاه بادی در آمریکا

نیروگاه بادی در آمریکا - نیروگاه بادی در آمریکا

بهترین جایی را که برای نصب یک توربین کوچک در آمریکا میتوان مشخص کرد، تنها دشت ‌ها نیست، جایی که وزش باد قوی‌تری را برخورد دار است. اما شمال شرقی این کشور معیار خوبی از وزش باد را دارد که انگیزه‌‌ی بهتری برای تولید انرژی تجدیدپذیر را می دهد.


شمال شرقی کشور آمریکا محلی است که بیش‌ترین ظرفیت های نیروگاه بادی را دارد و به میزانی کوچک این نیروگاه ها، که توسط خانه ‌ها و شرکت‌ ها نصب شده‌اند با ماساچوست که بیش‌ترین سهم را در ایالات‌ متحده از وزش باد برای تولید انرژی تجدید پذیر را دارد رقابت می کند.


اطلاعات مدیریت انرژی تجدید پذیر وانمود می کند که دولت‌ها در منطقه‌ای برنامه‌های خود را ارائه می‌کنند که به مشتریان اجازه نصب توربین‌های بادی را می‌دهد و آن‌ها را به خاطر تامین برق به شبکه، به آن‌ها اعتبار می‌دهد.

مایک Bergey، مدیر عامل اجرایی نیروگاه بادی، گفت در واقع شمال شرقی، همراه با ساحل غربی، برخی از سیاست ‌های تشویق توسعه انرژی تجدیدپذیر را دارند و این چیزی است که تولید کننده انرژی تجدید پذیر را هدایت می‌کند.

او گفت: اگر این موضوع مربوط به باد، مونتانا یا وایومینگ باشد، در صدر قرار خواهد گرفت. اما نیویورک و ماساچوست به طور خاص در ترویج انرژی پاک در مقیاسی کوچک، اما تهاجمی بوده ‌اند.

4.7/5 - (7 امتیاز)