پروژه بادی غربی “مینه سوتا” از جمله اولین پروژه ها در کشور است، اما به این پروژه آخرین پروژه نخواهد بود.

پروژه بادی غربی مینه سوتا از جمله اولین پروژه ها در کشور - پروژه بادی غربی "مینه سوتا" از جمله اولین پروژه ها در کشور

یک پروژه هیبرید بادی – خورشیدی در “مینه‌سوتا” غربی می‌تواند یک پیش‌نمایش از چیزی باشد که به عنوان توسعه دهندگان تجدیدپذیر به دنبال راه‌هایی جدید برای تقویت پروژه‌ های تولید انرژی تجدیدپذیر به حساب می آید.

این پروژه که توسط شرکت انرژی “جوهل” ساخته و مالکیت دارد از جمله اولین نوع خود در این کشور است که باد و خورشید را در همان مکان قرار می‌دهد. در مقایسه با دو پروژه جداگانه، یک توربین ۲ مگاواتی و ۵۰۰ کیلوواتی برق در یک اینورتر اتصال شبکه، کاهش هزینه‌ها و تجهیزات را در مقایسه با دو پروژه جداگانه، به اشتراک می گذارد.

قرار است این زوج در ماه جاری تولید انرژی برق را آغاز کنند. تعاونی شرکت آب دریاچه در “پِکن” رپیدز، در حدود ۳۰ مایلی شمال فرگس فالز،قدرت را برای تقریبا ۲۷ هزار نفر خریداری خواهد کرد.


مدیر عامل این شرکت گفت: ماهیت نمایشی این سیستم حداقل پنج مشتری را دارا است و دیگر از جمله یک شرکت صنعتی در آیووارا جذب کرده ‌است. چشم‌ انداز مشتریان شامل تعاونی‌ها و تولید کنندگان، قدرت مالکیت را در مینه‌سوتا، ویسکانسین و آیوا هستند. او پیش‌بینی می‌کند که جوهل در سال جاری حداقل سه نیروگاه تجدیدپذیر را احداث خواهد کرد.

جوهل در دو سال گذشته یک گزینه سیستم هیبریدی بادی و خورشیدی را بر روی میز در شرکت داشت که اولین بار در کشور بود. حالا مالک یا یک شریک سابق در این پروژه است.


الکتریسیته تولید شده توسط نیروگاه ‌های هیبریدی بادی و خورشیدی به طور مستقیم به شبکه‌های توزیع خدمات یا شرکت‌ ها منتقل می‌شود. با کاهش هزینه انرژی خورشیدی، جاذبه اضافه کردن آن به تاسیسات بادی نیز افزایش یافته است.
Rate this post