نیروگاه خورشیدی HYBRID 

سیستم های قدرت هیبریدی انرژی خورشیدی را از سیستم فتوولتائیک با منبع انرژی دیگر تولید می کند ،نوع رایج یک سیستم هیبریدی دیزل فتوولتائیک است، ترکیبی از فتوولتائیک (PV) و دیزل ژنراتور، و یا ژنراتور دیزل، به عنوان PV به سختی هیچ هزینه اضافی و با اولویت در شبکه درمان می شود. ژنراتورهای دیزلی به طور مداوم برای پر کردن شکاف بین بار فعلی و قدرت واقعی تولید توسط سیستم PV استفاده می شود.

همانطور که انرژی خورشیدی نوسان دارد و ظرفیت تولید ژنزهای دیزلی محدود به یک محدوده خاص است، اغلب گزینه ای مناسب برای ذخیره سازی باتری به منظور بهینه سازی سهم خورشیدی در تولید کلی سیستم هیبریدی است.

بهترین راه های کسب و کار برای کاهش دیزل با انرژی خورشیدی و باد می تواند به طور معمول در مکان های دور قرار گیرد زیرا این سایت ها اغلب به شبکه متصل نیستند و حمل و نقل دیزل در مسافت های طولانی گران است. بسیاری از این برنامه ها را می توان در بخش معدن و در جزایر یافت

در سال 2015 یک مطالعه موردی در هفت کشور انجام شد که نتیجه گیری کرد که در هر صورت هزینه های تولید توسط هیبرید کردن مینی شبکه ها و شبکه های جدا شده کاهش می یابد. با این حال، هزینه های تامین مالی شبکه های برق دیزلی با فتوولتائیک خورشیدی بسیار مهم است و به طور عمده به ساختار مالکیت نیروگاه بستگی دارد. در حالی که کاهش هزینه های آب و برق دولتی می تواند قابل توجه باشد، مطالعه همچنین مزایای کوتاه مدت اقتصادی را برای خدمات غیر عمومی مانند تولید کننده های مستقل، با توجه به هزینه های تاریخی در زمان مطالعه مشخص می کند.

دیگر هیبرید های خورشیدی شامل سیستم های باد خورشیدی هستند. ترکیبی از باد و خورشید و دارای مزیتی است که این دو منبع یکدیگر را تکمیل می کنند؛ زیرا زمان بارگیری حداکثر برای هر سیستم در زمان های مختلف روز و سال رخ می دهد. تولید برق این سیستم ترکیبی ثابت تر است و کمتر از هر یک از زیر سیستم های مولد است.
سیستم خورشیدی متناوب در مقادیر پایین غالب که با ذخیره انرژی الکتریکی پمپاژ شده است، می تواند با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد.

سیستم های hybrid حرارتی خورشیدی
اگر چه سیستم خورشیدی در طول زمان نور روز، انرژی متناوب ارزان تر تولید می کند، اما نیاز به حمایت از منابع تولید انرژی پایدار برای فراهم کردن نیروی روزمره است. نیروگاه های حرارتی خورشیدی با ذخیره سازی حرارتی، تولید انرژی پایدار پاکیزه برای تامین برق در طول روز است. آنها می توانند تقاضای بار را به طور کامل تامین کنند و به عنوان نیروگاه های پایه بار کار کنند وقتی که انرژی خورشیدی استخراج شده در یک روز بیشتر شود. ترکیب مناسب گرمای خورشیدی (نوع ذخیره سازی حرارتی) و PV خورشیدی بدون نیاز به ذخیره باتری با هزینه زیاد.می تواند به طور کامل با نوسانات بار مطابقت کند.

در طول روز، مصرف انرژی کمکی اضافی از یک نیروگاه ذخیره انرژی خورشیدی، تقریبا 10٪ از ظرفیت نامشخص خود برای استخراج انرژی خورشیدی به شکل انرژی حرارتی است. این نیاز کمکی کمپانی می تواند توسط کارخانه خورشیدی PV خورشیدی در نظر گرفته شود و از نظر هیبرید خورشیدی با ترکیبی از گیاهان خورشیدی و خورشیدی PV در یک سایت قابل دسترسی باشد. همچنین برای بهینه سازی هزینه برق، تولید می تواند از PV خورشیدی ارزان تر (نسل 33٪) در طول نور روز باشد، در حالی که بقیه زمان در روز از کارخانه ذخیره انرژی خورشیدی (67٪ تولید از انرژی خورشیدی برج و انواع مختلف پارابولیک) برای انجام 24 ساعت کار پایه بار. در طول شب جایگزین سیستم خورشیدی ، سیستم توربین بادی برای شارژ کردن باتری ها می شود.

نیروگاه خورشیدی HYBRID کاملا هوشمند هستند. آنها  کاملا اتوماتیک و قابل برنامه ریزی هستند که یک سیستم HYBRID هوشمند تمام منابع انرژی خورشیدی را برای شما فراهم می کند.

مشخصات سیستم 5kW
هر سیستم فتوولتائیک خورشیدی ترکیبی دارای مقادیر زیر است:

Parameters Capacity
1. Total PV Module 5 Kw
2. PV module capacity 250 kwp
3.No. of Panels 20 nos.
4 Solar PCU (Inverter ) 5 KW
5 Batteries (150 Ah X 12 V) 8 Nos.
6 Space required  40 sq meter
7. Supporting Structure GI Chanel

با لوازم جانبی کامل
بار توصیه شده:
* 1.5 تن AC + 12 Fan + 1 کامپیوتر + 35 LED چراغ + 3 LED TV + 1 یخچال
زمان پشتیبان گیری:
* تقریبی 4-6 ساعت برای بار 3500 وات.

برق خورشیدی هیبرید 5 کیلوولت.

برق خورشیدی 5 کیلووات 300x183 - نیروگاه خورشیدی HYBRID

مشخصات سیستم 10kW
هر سیستم فتوولتائیک خورشیدی ترکیبی دارای مقادیر زیر است:

Parameters Capacity
1. Total PV Module 10 Kw
2. PV module capacity 250 kwp
3.No. of Panels 40 nos.
4 Solar PCU (Inverter ) 10 KW
5 Batteries (150 Ah X 12 V) 10  Nos.
6 Space required 80 sq meter
7. Supporting Structure GI Chanel

با لوازم جانبی کامل

بار توصیه شده:
2 AC از 1.5 Ton + 60 چراغ LED + 30 طرفداران + 2 کولر + 6 تلویزیون LED + 1 یخچال.

زمان پشتیبان گیری:
* تقریبا 4-6 ساعت برای بار 7000W.

نیروگاه خورشیدی هیبرید 10 کیلوواتی.

نیروگاه خورشیدی ترکیبی 300x225 - نیروگاه خورشیدی HYBRID

مزیت نیروگاه خورشیدی HYBRID

1) نیروگاه خورشیدی با پشتیبان گیری باتری 8 تا 10 ساعت در هر استفاده.

2) سیستم HYBRID اجازه خواهد داد مشتری با شبکه باتری در شبکه باشد.

3) این سیستم حتی زمانی که Govt کار می کند. بدون شبکه برق در دسترس نیست. این شایع ترین نوع نصب برای مناطقی است که هیچ مشکلی در برق ندارند.

4) سیستم HYBRID می تواند برای دیدار با تقاضای پائیز تابستان و الکترونیک سنگین از جمله تهویه مطبوع، یخچال، کولر و غیره نصب شود.

5) دوره بازپرداخت تا 4-5 سال است. پس از آن قدرت آزاد برای 25-30 سال دیگر.

Rate this post