بزرگترین توربین بادی جهان :

آمار تولید کنندگان توربین بادی

توصیه اکید مطالعه این مطلب به افرادی که علاقه به سیستم های تجدید پذیر دارند

انفجاری در صنعت تولید توربین بادی شروع به تولید، برندگان و بازندگان پس از افزایش رقابت حاشیه توربین بادی یکی از کمترین هزینه های تولید انرژی ارزان است و قیمت توربین بادی ها در دهه گذشته بیش از 50 درصد افزایش یافته است. این مزایا را صدمه می بینند و موجب می دانند که چشم انداز بازار از نظر سازندگان توربین بادی از شرکت General Electric تا Vestas Wind Systems A / S پیشی بگیرد.


برخی از شرکت ها این را بهتر از دیگران می دانند. GE در ماه گذشته اعلام کرد که سود عملیاتی این واحد بازسازی انرژی در سه ماهه سوم 72 درصد کاهش یافته است، هرچند که واحدهای بیشتری فروخته است. Vestas سالانه چشم انداز خود را حفظ کرد با وجود اینکه برخی از تخمین های درآمد در سه ماهه سوم حذف شده است. زیمنس بازیافت انرژی تجدید پذیر توربین بادی پس از درآمد شرکت اسپانیایی و آلمانی در سال 2018 هدایت شد.


در سال گذشته پس از خلع سلاح، Siemens Gamesa با تمرکز بر کاهش هزینه ها برای عملیات و توربین بادی های خود، بهبود می یابد. این شرکت درآمد سالانه 9 میلیارد یورو (10 میلیارد دلار) را به خود اختصاص داده است و از سال 2018 تا 2020 صرفه جویی 2 میلیارد یورو را مورد هدف قرار داده است.

در سال 2016 از طریق ترکیب دارایی های ساخت زیمنس AG و Gamesa Cor شرکت . Tecnologica SA تشکیل شد.


Markus Tacke مدیر اجرایی گفت: “ما در حال حاضر تمرکز ما برروی تکمیل نمودن مجموعه های محصولات مان و در عین حال مقرون به صرفه بودن این محصولات هستیم. به این ترتیب، ترکیبی از قابلیت های پیشرفته محصولات در حالی که کاهش هزینه ها در همان زمان اتفاق افتاده صورت صورت گرفته است.


در سراسر جهان، در حال حاضر حدود 65 حکومت، پروژه انرژی های تجدید پذیر توربین بادی را ترویج می کنند، که نشان از پایان دادن به یک اقدام استاندارد برای صدور یارانه هاست که به عنوان تعرفه های خوراکی شناخته شده است به هر کسی که می خواهد پروژه توربین بادی را ایجاد کند. در حال حاضر، دولتها چقدر قدرت تجدید پذیری را میخواهند؟، برنامه ریزی می کنند، که برای قرار داد در قیمت رقابت و برنامه ریزی می کنند. این توسعه دهندگان همه تامین کنندگان خود را برای هزینه های پایین تر، با شروع از سازندگان توربین بادی فشار می دهند.


آندرس رواناد، مدیر اجرایی Vestas، گفت: “بازار های تولید برق توربین بادی از تعرفه های خوراکی به مزایده ها رفته و در عین حال حجم آن فشرده شده و باعث فشار کمی نیز شده است.


اقتصاد توربین بادی به طور اساسی به دو طریق تغییر کرده است. اولا که سفارشات بیشتر پراکنده می شود و به ترتیب با یک برنامه دولتی ترجیح پیدا میکند، نه آنکه یک توسعه دهنده. در مرحله دوم، یک رقابت جهانی در پایین صدر قیمت وجود دارد بلکه توسعه دهندگان برق توربین بادی برای یک استخر کوچک از پروژه های دیگری رقابت می کنند.

هر دو عامل بر تولیدکنندگان تجهیزات توربین بادی تأثیر می گذارند، که مجبورند با نیازهای توسعه دهندگان سازگار شوند یا قراردادها را از دست بدهند.

یک مقام GE با ایمیل گفت: “ما همچنان به کاهش هزینه های محصولات، تولید انرژی توربین بادی و ساختاری کسب و کارهایمان ادامه می دهیم، اما قیمت گذاری همچنان به سرعت کاهش می یابد.” طبق گفته Runevad در Vestas، هزینه سقوط انرژی توربین بادی، منجر به افزایش فروش می شود، زیرا دولت های بیشتری تولید بازارهای انرژی پاک را ایجاد می کنند. اقتصادهای نوظهور که قبلا نمی توانستند انرژی های توربین بادی را در اختیار بگیرند، اکنون برنامه های خود را مزایده و برنامه ریزی می کنند. Runevad گفت: “در مقابل، افزایش رقابت توربین بادی این است که حجم بیشتری را می بینیم.” “ما شاهد یک سطح فعالیت بالا و در نتیجه یک درآمد جامد در سال آینده هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)