شرکت نانت ذخیره سازی برق خورشیدی را توسعه میکند 1 - شرکت نانت ذخیره سازی برق خورشیدی را توسعه میکند

 

شرکت نانت انرژی فناوری ذخیره سازی برق خورشیدی را توسعه و توزیع میکند

 

توصیه اکید مطالعه این مطلب به افرادی که علاقه به سیستم های تجدید پذیر دارند 

شرکت نانت انرژی روز پنج شنبه اعلام کرد که کسب و کارها، ذخیره سازی و مدیریت منابع انرژی از جمله برق خورشیدی شرکت Sharp Electronics Corp را بر عهده دارد.

در این شرکت کارهایی که شامل فعالیت هایی برای سیستم های انرژی برق خورشیدی، خدمات شارپ و سیستم ذخیره انرژی پشت سرهم ذخیره سازی کوتاهی می باشد.

کارل منسفیلد، مامور سابق و بنیانگذار سیستم انرژی از جمله برق خورشیدی و خدمات گروهی شرکت شارپ است که با شرکت NantEnergy به عنوان معاون رئيس جمهور، راه حل های سیستم را ادامه خواهند داد.

“پاتریک Soon-Shiong، رئیس NantEnergy، گفت:”

“پاتریک Soon-Shiong، رئیس NantEnergy، گفت:” افزودن کسب و کار انبوه ذخیره سازی انرژی شارپ و برق خورشیدی در سطح جهانی به نمونه کارهای خدمات NantEnergy، گامی مهم در ماموریت ها برای سرعت بخشیدن به انتقال جهانی در انرژی پاک و برق خورشیدی قابل اطمینان از طریق راه حل های هوشمند ذخیره سازی انرژی برق خورشیدی صورت میگیرد.

در یک بیانیه. “کسب کسب و کار سیستم های انرژی شارپ و مارک SmartStorage بلافاصله جای پای خود را برای NantEnergy در ایالات متحده، به ویژه در بازار انرژی برق خورشیدی مهم کالیفرنیا ایجاد می کند.”

همچنین بخشی از خرید ذخیره سازی کوتاه سیستم برق خورشیدی را پشت سر گذاشته است که ادعا می کند برای کاهش مصرف انرژی تقاضای پیک برای ساختمان های تجاری و صنعتی (C & I) را دارد.

کسب و کار سیستم های انرژی و برق خورشیدی شارپ قبلا توسط Navigant Research به عنوان یکپارچه سازی سیستم های ذخیره ساز انرژی در سطح 10 در بازار ایالات متحده  برق خورشیدی رتبه بندی شده، جایگاه ویژه ای دارد و دارای پروژه های فعال برق خورشیدی از جمله پروژه ای بیش از 60 مگاوات تاسیسات تجاری خورشیدی و صنعتی ذخیره سازی در ایالات متحده است.

شرکت NantEnergy همچنان برای ارتقای سیستم ذخیره سازی کوتاه مدت برق خورشیدی و همچنین به اختیار 10 ساله خدمت مدیریت دارایی ادامه می دهد که تعمیر و نگهداری روزمره و غیر برنامه ریزی شده را همراه با تضمین عملکرد 10 ساله کاهش و تقاضا ارائه می دهد. توافقنامه سرویس ذخیره سازی کوتاه  را که موجود دارد، ادامه خواهد داد و توسط NantEnergy برق خورشیدی را تحت پوشش قرار خواهد داد .

“قابلیت های فنی و نرم افزاری این محصول که ذخیره سازی کوتاه مدت  که مکمل فن آوری و محصولات اثبات شده است، NantEnergy در بازارهایی که برق خورشیدی، مخابراتی و Microgrid موجود می باشد و ما را قادر می سازد که نه تنها در برنامه های پشت دستگاه، بلکه در بازار انرژی ذخیره سازی وسیع تر برق خورشیدی” قرار بگیریم. ” Ramkumar Krishnan مدیر فناوری NantEnergy می گوید: “ما از فناوری ذخیره ، استعداد و سازی کوتاه بیش از پنج سال تجربه ی محصول اثبات شده در بازار C & I هیجان داریم.”

شرکت NantEnergy با کسب و کار در بازار خود را با هزاران سیستم ذخیره انرژی برق خورشیدی در سراسر جهان با بیش از دوازده کشور از جمله بازار ایالات متحده گسترش می دهد. تیم مدیریت NantEnergy در حال حاضر دارای بیش از 100 سال تجربه ی  مشترک در صنعت ذخیره سازی انرژی از جمله برق خورشیدی را دارد.

منسفیلد گفت: “تیم ذخیره سازی کوناه به طور مداوم در تلاش است تا ذخیره انرژی برق خورشیدی را برای مشتریان خود در دسترس و مقرون به صرفه  تضمین و تامین  سازد. “فناوری های اثبات شده شرکت NantEnergy ما را قادر می سازد تا در آینده محصولات جدید ذخیره سازی کوتاه و قابلیت های جدید را گسترش دهند. من اطمینان نهایی را در جهت و وعده ذخیره سازی کوتاه  شرکت نانت انرژی NantEnergy را دارم، و من منتظر هستم که با یک تیم رهبری  درحوضه ی تامسن سازی برق خورشیدی کار کنم که اشتیاق من را برای رشد و نوآوری در بازار ذخیره انرژی افزایش می دهد. ”

شرکت NantEnergy، که قبلا به نام Fluidic Energy شناخته می شد، برای انتقال انرژی برق خورشیدی که  قابل اعتماد باشد همراه  با راه حل ذخیره سازی انرژی تمرکز دارد. این شرکت تولید برق خورشیدی، تولید و فروش راه حل های ذخیره انرژی را در سطح جهانی انجام می دهد، از جمله عرضه قدرت پشتیبان به زیرساخت های بحرانی، میکروجیجی برق روستایی و توزیع سیستم های مدیریت انرژی و تجاری برق خورشیدی  را نیز انجام می دهد.

Rate this post