آیا انرژی خورشیدی کالیفرنیا فراهم خواهد شد؟

آیا انرژی خورشیدی کالیفرنیا فراهم خواهد شد؟ - آیا انرژی خورشیدی کالیفرنیا فراهم خواهد شد؟

کمیسیون انرژی کالیفرنیا از سال ۲۰۰۸ برای ایجاد استانداردهای ساختمانی که منجر به ساخت خانه‌های انرژی خالص – صفر(NZH)می‌شود، کار می‌کند.

استراتژی‌های بهره‌وری انرژی (EE)مانندعایق‌بندی بهتر، شیشه کم‌نور، استانداردهای نورپردازی، و وسایل اقتصادی بیشتر به طور موثر مساحت انرژی یک خانه را کاهش می‌دهند اما نمی‌توانند از شر آن خلاص شوند. کمیسیون مرکزی انتخابات بر این باور است که افزودن خورشیدی به مخلوط ممکن است بهترین راه برای ایجاد یک خانه خالص نباشد.

بنابراین، کمیسیون مرکزی انتخابات به اتفاق آرا به اجباری کردن برق خورشیدی برای همه خانه‌های جدید، remodels اصلی و ساخت چندخانواده‌ای که از سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شوند، رای داده‌است.

با این حکم،کالیفرنیا اولین ایالت در کشور است که پانل‌های خورشیدی را اجباری می‌کند.

اندازه سیستم قرار است براساس بخش مربعی خانواده و منطقه آب و هوایی آن باشد. انتظار می‌رود این هزینه اضافی از ۸،۰۰۰ دلار تا ۱۸،۰۰۰دلار در هر خانه در نظر گرفته شود و دو بار در طول مدت سی سال وام مسکن برای برآورد حدود ۱۳۰۰۰۰ پوند در سال اول صرفه‌جویی خواهدکرد.

انتظار می‌رود که اقتصاد مقیاس به عنوان یک حرکت جدی به تجهیزات انرژی خورشیدی کم‌هزینه‌تر وارد عمل شود. کل برنامه تاپایان سال ۲۰۲۳ بررسی خواهد شد.

آیا این فرمان توسط مصرف کنندگان مورد استقبال قرار خواهد گرفت که باید جلوی انرژی خود را پرداخت کنند؟ آیا معماران & به پیچیدگی آن پی می‌برند تا هنوز سردرد bureaucratic دیگری وجود داشته باشد؟آیا سازندگان به سادگی قرارداد خود را به پایین‌ترین قیمت ارائه می‌کنند؟ یا آیا آن‌ها دقت خواهند کرد که تجهیزات با کیفیت نصب شده توسط پیمانکاران باتجربه را داشته باشند؟

بسیاری از جزئیات به طور طبیعی در بازار شروع به کار خواهند کرد که از سال ۲۰۲۰ یا زودتر آغاز خواهد شد، اما احتمالا بسیاری از خطوط سقف قبل از پایان سال ۲۰۱۹ مورد تایید قرار نخواهند گرفت و این که صرفه‌جویی در مصرف دلار ممکن است در این معامله بهتر یا بدترتغییر کند.

Rate this post