شرکت هلندی جدید برای سرمایه گذاری 90 میلیون یورو در انرژی های تجدید پذیر ایران

شرکت هلندی سرمایه گذاری نیروگاه خورشیدی، 90 میلیون یورو در ایران - شرکت هلندی سرمایه گذاری 90 میلیون یورو در انرژی های تجدید پذیر ایران

در طی دیدار دولت هلند به ایران، در حضور وزیر انرژی ایران، آقای چیتچیان و وزیر ارتباطات و محیط زیست هلند، خانم شوولتز ون هگن، شرکت هلندی Global Renewables Investments BV، توافق برای ساخت پارک های بادی و خورشیدی در ایران با سرمایه گذاری اولیه انتظار می رود که در منطقه 90 میلیون یورو باشد.

اگر چه تحریم های اقتصادی تا حدودی لغو شده است، سرمایه گذاری خارجی تا کنون ناکافی بوده است. با این حال، با توجه به توافقنامه پاریس، در پاریس 2015، ارائه فرصت های انرژی تجدید پذیر با انگیزه، در مقیاس بزرگ، سرمایه گذاری های جهانی بازآفرینی، مطمئن است که با اضافه کردن تعالی چین در زمینه های مهندسی، ساخت و ساز و تکنولوژی و خلاقیت کسب و کار هلندی، پروژه های انرژی قابل تجدید پذیر اکنون می توان تحویل داد.

با همکاری شرکای محلی ایران، شرکت آلمانی Greenmatech و شرکای EPC چینی SUMEC، موسسات سرمایه گذاری Global Renewables Investments Gerben Pek، Mohssen Poteratchi و Shelim Islam اعلام کردند:

“انجام کسب و کار در ایران از همکاری شرکای تجارتی بین المللی که دارای مهارت های لازم و یکپارچگی برای موفقیت هستند، خواستار می شوند.

با پتانسیل بالقوه بازار و گرما به سمت جامعه بین المللی کسب و کار ما متقاعد شده ایم که ایران در آستانه تبدیل شدن به یکی از داستان های موفقیت بزرگ قرار دارد. ”

منبع: سرمایه گذاری های تجدید پذیر جهانی

Rate this post