تامین برق دو سال ساختمان های اداری فیلادلفیا از نیروگاه خورشیدی

تامین برق دو سال ساختمان های اداری فیلادلفیا از نیروگاه خورشیدی - تامین برق دو سال ساختمان های اداری فیلادلفیا از نیروگاه خورشیدی

مزرعه خورشیدی که در نزدیکی Gettysburg قرار دارد می‌تواند به اندازه ۲۲ درصد از ساختمان‌های دولتی شهر فیلادلفیا را در عرض دو سال تولید کند.

انجمن شرکت انرژی پاک یک قرارداد خرید برق ۷۰ مگاواتی را برای مزرعه آدامس Solar LLC در بخش آدامز، پنسیلوانیا اعلام کرد. سازندگان می‌گویند که منظومه شمسی آدامز بزرگ‌ ترین مزرعه این کشور تا به امروز خواهد بود و ۱۰۰ درصد از نیروی خود را در دوره PPA بلندمدت با اداره انرژی فیلادلفیا به فروش خواهد رساند.

برنت Alderfer، مدیر عامل انرژی جامعه و یکی از بنیانگذاران، گفت: “التزاما خورشیدی فیلادلفیا به رهبری بسیار مورد نیاز در تغییر آب و هوادر پنسیلوانیا را نشان می‌دهد.

براساس این خبر، آدامز خورشیدی که زمانی تا سال ۲۰۲۰ عملیاتی خواهد شد می‌تواند در سال اول خود MW مگاواتی برق تولید کند. انرژی پاک می‌تواند بیش از ۴ میلیون تن گاز کربن دی ‌اکسید را جایگزین کند که توسط سوخت ‌های فسیلی تولید می‌شد.

گزارش‌ های خبری قبلی حاکی از آن است که شهر فیلادلفیا در حدود مقدار قابل توجهی در هر ساعت مگاوات برق تولید کند، مشابه آنچه که الان پرداخت کند، قفل خواهد شد. براساس گزارش‌ها، انرژی خورشیدی ساختمان‌های متعلق به شهر، سالن شهرداری و اداره آب را تامین خواهد کرد.

در ماه اکتبر، فیلادلفیا ۲ میلیون دلار جایزه از سوی تیم بلومبرگ آب و هوایی آمریکا برای رسیدگی به تلاش‌های تغییر آب و هوا دریافت کرد.

Rate this post