تکنولوژی برتر در ساخت پنل خورشیدی زنشاین

تکنولوژی پوشش گرافین در شیشه های پنل خورشیدی زنشاین که کاربرد قابل توجهی در فضاهای صنعتی و یا دارای آلودگی دارد.

این تکنولوژی پتنت شرکت معظم زنشان است.

آرانیرو نمایندگی رسمی پنل زنشاین در ایران می باشد و آمادگی خود را جهت ارائه پنل خورشیدی با تکنولوژی روز اعلام می دارد

نماینده رسمی پنل خورشیدی زنشاین در ایران آرانیرو  - تکنولوژی برتر در ساخت پنل خورشیدی زنشاین

گرافین به عنوان یک بلور دو بعدی متشکل از اتم‌های کربن است که تنها یک لایه ضخامت را دارا می‌باشد و همچنین دارای پوشش مواد نانو و باریک ترین و سخت ‌ترین رسانایی الکتریکی و همچنین ویژگی هدایت حرارتی Z و اشعه تابشی خورشید به همراه ویژگی‌های فیزیکی شیمیایی به منظور افزایش راندمان تابشی و تبدیل نور به منظور اثبات کارایی و عملکرد و قابلیت اطمینان حاصل از شیشه با پوشش گرافن.

نتایج آزمایش‌ها نشان دهنده عملکرد عالی و قابلیت اطمینان پایداری گرافین در برابر شیشه‌های معمولی با قابلیت اطمینان بالا بوده است.

شیشه عادی زمانی که در معرض آب با دمای معمولی بین ۳۰ تا ۴۰ درجه قرار میگیرد، باعث تشکیل قطرات آب در سطح شیشه می‌شود هنگامی که قطرات آب در تماس با سطحی از غبار موجود در هوا قرار میگیرد موجب لکه های پاشیده شده بر سطح شیشه می‌شود.

همچنین در این میان سطح آب در معرض جریان الکتریسیته ساکن قرار دارد که می‌تواند دود اگزوز وسیله نقلیه را جذب کند و سبب تجمع بیشتر آلودگی در سطح مرطوب شیشه می‌گردد که گرافین تحت تاثیر نیروی گرانشی که روی سطح شیشه ایجاد میکند سبب ایجاد ویژگی مهم خود تمیز شوندگی شده بر پاک کنندگی شیشه تاثیر می‌گذارد، و سطحی عاری از آلودگی شکل می‌گیرد.


واکنش با آلاینده‌ های آلی از طریق جذب شیمیایی برای تولید دی ‌اکسید کربن و آب در جهت تجزیه آلاینده‌های آلی تا حد زیادی قابلیت تمیز کردن پنل ها را افزایش داده و ریسک هات اسپات شدن پنل های خورشیدی را کاهش می‌دهد.
Rate this post