ظرفیت توربین های بادی - ظرفیت توربین های بادی

 ظرفیت توربین های بادی

با توجه به یک گزارش جدید از MAKE مشاور، ظرفیت توربین های دریایی به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.
با توجه به یادداشت اخیر MAKE Consulting در مورد آینده فن آوری های توربین بادی، حجم و ظرفیت توربین بادی در حال افزایش است. در حالیکه تجهیزات دریایی در سال های آتی به سرعت افزایش می یابد.

.
این در واقع یک حرکت تدریجی در سرتاسر جهان است زیرا بازارها از 3 تا 4 مگاوات حرکت می کنند.” “با این حال، اندازه توربین های دریایی بسیار بزرگتر است.”
در حال حاضر، توربین های 6 مگاواتی در حال حاضر به 7 مگاوات می رسند. اما بارلا گفت که توربین های نسل بعدی بین 12 تا 15 مگاوات با روتورهای 200 تا 260 متر سقوط خواهند کرد. او گفت:
در عین حال، بارلا گفت، “عمر مفید محصول کوتاهتر می شود”، با ماشین های بزرگتر که سریعتر به بازار می آیند.
با استفاده از مجوز مالیاتی تولید، تولید کنندگان به سمت توربین های 4 مگاواتی حرکت خواهند کرد تا اقتصاد پروژه را بهبود بخشد.

.

بازار اروپا در حال حاضر به دلیل محدودیت های زمینی از توربین های کمی بزرگ تر استفاده میکند. اما این منطقه همچنین انتقال به توربین های مگاوات بالایی را به عنوان پایان انگیزه تجربه می کند و مزایده های مربوط به توافق نامه خرید برق در بازار تجاری به وسیله تجهیزات بزرگتر با هزینه های پایین تر هزینه انرژی به نفع خود است.

.

جذب توربین های با ظرفیت بالاتر ظرفیت بیشتری در کشورهایی مانند چین و هند در بازار APAC خواهد داشت. بارلا اظهار داشت که مزایده ها در سال جاری در چین به سمت توربین های 3 مگاواتی با روتورهای بزرگ حرکت خواهند کرد، در حالی که هند در سه تا چهار سال آینده تغییر خواهد کرد.

بازار APAC در واقع بزرگترین ظرفیت با 186.1 گیگاوات است. اما تا پایان سال 2023، MAKE انتظار دارد که توربین های 2 مگاواتی برای تسلط بر آن تأثیر بگذارند.

.

اروپا به طور کلی بیشترین وابستگی به توربین های بزرگ با مدل های 3 مگاواتی و 4 مگاواتی را دارد که تا پایان سال 2023 نزدیک به 100 درصد از بازار را تشکیل خواهد داد.

MAKE پیش بینی می کند که بازار EMEARC که شامل اروپا و بازار پیشرفته آن است، تنها جایی است که توربین 5 مگاواتی تاثیر قابل توجهی دارند که 38 درصد از محصولات جدید را تا سال 2022 تشکیل می دهد.

در بخش دریایی، تقاضای ایالات متحده در حال افزایش است، اما نوآوری در فناوری در اروپا باعث توسعه در آن بازار و همچنین در آسیا و اقیانوس آرام خواهد شد. بازار بالغ بر اروپا رشد سریع تر توربین هایی را که آستانه 6 و 8 مگاوات را می گذرانند، مشاهده می کند و حتی 10 مگاوات تا سال 2020 به بیشینه می رسد.

Rate this post