نیویورک 40 میلیون دلار برای پروژه های جدید خورشیدی ذخیره داشته است

آندره M. Cuomo، استاندار نیویورک، اهداف بلندپروازانه ای را برای انرژی های تجدید پذیر و ذخیره سازی انرژی دارد.وی در سال جاری اعلام کرد که میخواهد 1.5 گیگابایت ذخیره انرژی در شبکه را تا سال 2025 و در ماه ژوئن NYSERDA و وزارت خدمات عمومی، نقشه راه ذخیره انرژی ایالات متحده در نیویورک را برای شناسایی بهترین مسیر به سوی هدف 2025 این هفته Cuomo پولی را پشت سر هدف قرار می دهد و اعلام می کند که 40 میلیون دلار برای حمایت از پروژه های خورشیدی که ذخیره سازی انرژی را در خود دارند، در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

40 میلیون دلار توسط برنامه NY-Sun اداره خواهد شد و بودجه در ماه آینده برای توسعه پروژه های ذخیره سازی خورشیدی به بازار عرضه خواهد شد.

.

این پول نشان دهنده اولین بودجه کمک های مالی ذخیره سازی است که از زمان انتشار نقشه راه ذخیره انرژی دولت ایالات متحده در ماه ژوئن در دسترس قرار گرفته است. با ارائه یک انگیزه جدید برای پروژه های ذخیره سازی خورشیدی برای بخش های تجاری و صنعتی، از جمله خورشیدی جامعه، اجزای ذخیره سازی اطمینان می دهد که انرژی تجدیدپذیر به زمان مصرف بیشتر مشتری، مانند ساعت های بعد از ظهر در روزهای تابستان، تغییر می کند، با توجه به مطبوعاتی توسط دفتر فرماندار.

.

سیستم های خورشیدی و ذخیره سازی متداول می توانند هزینه های کمتری را به مصرف کنندگان ارائه دهند با استفاده از استفاده از اعتبار مالیاتی فدرال، ترکیب پروسه های مجوز و اتصال، و استفاده از فضای کمتر با هماهنگ سازی در سایت های مشابه.

.

ریچارد کاوفمن، رئیس صندوق انرژی و مالداری ایالت نیویورک، گفت: “ذخیره انرژی بیشتر انرژی خورشیدی و دیگر منابع توزیع شده در سراسر نیویورک را افزایش خواهد داد، زیرا شبکه برق نیویورک را بهبود می بخشد و استفاده از برق تجدید پذیر را برای قدرت تجاری و تجاری افزایش می دهد. تحت فرماندار کومو، نیویورک، با ترویج فن آوری های نوین تحت اصلاح دیدگاه انرژی و ایجاد فرصت های کسب و کار جدید در حالی که کاهش هزینه های انرژی تجدید پذیر و مبارزه با تغییرات آب و هوایی، در حال ایجاد یک اقتصاد انرژی پاک است. ”

Rate this post