فناوری جدید پنل خورشیدی در پایگاه نیروی هوایی ROBINS 495x400 - فناوری جدید پنل خورشیدی در پایگاه نیروی هوایی ROBINS

فناوری جدید پنل خورشیدی در پایگاه نیروی هوایی ROBINS

رابینز بارها و بارها به عنوان پیشگام در تست تکنولوژی های انرژی جایگزین در نظر گرفته شده است. اخیرا آنها یک پنل خورشیدی نصب کرده اند. پنل خورشیدی نصب شده آنها ابعاد یک صفحه نمایش درایو را در نظر می گیرد. این نمونه درخشانی از تکنولوژی پیشرفته است. در اوج ساعت، 25 کیلووات برق تولید می کند.

.
حدود 434000 دلار برای ساخت این پنل خورشیدی سرمایه گذاری شد و با استفاده از بودجه اختصاصی کنگره برای منابع انرژی تجدید پذیر ساخته شد. دفتر پیشرفته برق نیروی هوایی این پنل خورشیدی را نصب کرد. این دفتر در رابینز واقع شده است. رابرت دیوید سرپرست مهندسی و رئیس دفتر APTO است. به گفته وی، پنل خورشیدی اولین نوع خود در جنوب شرقی است.

.
این پنل خورشیدی بی نظیر، فن آوری سنسور و دارای حسگر‌هایی هست که به طور خودکار خورشید را ردیابی می کند. فن آوری آرایه فتوولتائیک متمرکز آن قدرت 500 تا 1000 بار خورشید را تقویت می کند. برای انجام این کار فوق العاده آنها از عینک های بزرگ کننده استفاده می کنند. جالب است بدانید که اساسا از دانش فنی مشابهی استفاده می کند . این پنل خورشیدی می تواند 38 درصد از انرژی نور خورشید را به دام اندازد.

.

حقوق و دستمزد مربوط به این تکنولوژی بسیار زیاد است. این پنل های خورشیدی عمر تخمین زده 25 سال دارد و 25 کیلووات برق را تولید می کند. در نظر گرفتن این مقدار از آن تولید خواهد شد عملا آزاد است، هزينه برق به صورت كاملا رايگان و تنها هزينه در نظر داشته هزينه تامين و نگهداري است . با این حال برق در مقایسه با تولید سوخت های فسیلی گرانتر خواهد بود.. اما اگر این نیروی هوایی تصمیم به خرید پنل خورشیدی در مقیاس وسیع تر پیدا کند، می توان از این قیمت جلوگیری کرد. این به کاهش هزینه های پیش رو کمک خواهد کرد.

.

در حال حاضر قدرت تولید شده توسط این پنل خورشیدی به طور مستقیم توسط شبکه قدرت پایه استفاده می شود. اما آنها قصد دارند جبران این قدرت را که توسط یک ایستگاه تولید سوخت دیزل سوخت هیدروژن جدید نصب شده است، جبران کند.

.

ایستگاه نزدیک پنل خورشیدی است. این نیروگاه هیدروژن در روز با استفاده از آب 10 کیلوگرم هیدروژن تولید می کند. این هیدروژن پاک و سبز برای تامین دو لیفتر پایه با سلول های سوخت هیدروژن استفاده می شود. دفتر APTO بر روی بودجه کنگره حساب می شود و سپس پنل خورشیدی و ایستگاه هیدروژن یک پروژه دوگانه خوب را ایجاد می کنند.

.

در حال حاضر پنل خورشیدی برای یک سال آزمایشی نصب شده است. و می تواند تصمیم بگیرد که آن را پس از آن سال نگه دارد.

Rate this post