مجوز تاسیسات انرژی خورشیدی

کالیفرنیا روز چهارشنبه به اتفاق آرا یک برنامه تاریخی را تصویب کرد که بیشتر خانه های جدید در آن به کمک دولت نیاز دارد که پنل های خورشیدی را در پشت بام گذاشته وتا سال 2020 به کلی این مصوبه انجام خواهد شد تا نور خورشید به انرژی تجدید پذیر تبدیل شود.

کالیفرنیا در حال حاضر اولین دولت در کشور است که مجوز تاسیسات انرژی خورشیدی را در خانه های تک خانواده و همچنین خانه های چند خانواده ای که تا سه طبقه شامل آپارتمان ها و مجتمع های آپارتمانی که هستند را میدهد. اما بعضی از کارشناسان هشدار می دهند که افزایش هزینه های ساخت خانه های جدید تنها بحران مسکن ارزان قیمت دولت را بدتر خواهد کرد.

انتظار میرود که خورشید به طور متوسط حدود 9،500 دلار به هزینه خانه های جدید اضافه شود اما پیش بینی می شود که صرفه جویی در انرژی طولانی مدت انرژی خورشیدی باشد.

این مأموریتی که توسط کمسیون انرژی کالیفرنیا تایید شده است، بخشی از به روزسانی استانداردهای بهره وری انرژی در سال 2019 و تلاش های مداوم برای کاهش گازهای گلخانه ای است. بخش ساختمان دولتی دومین منبع بزرگ انتشار گازهای گلخانه ای است که نیروگاه های سوخت فسیلی در آن قرار دارند.

ابيگيل هپپر، مدير اجرايي صنايع انرژي خورشيدي، يک انجمن تجارتي با حدود 1000 عضو، گفت: “اين يک تصميم غيرقابل انکار تاريخي براي دولت و ايالات متحده است.” “کالیفرنیا بزرگترین قهرمان خورشیدی کشور ما بوده و تصویب توده ای از انرژی خورشیدی، مزایای اقتصادی و زیست محیطی فراوانی را شامل می شود، از جمله آوردن ده ها میلیارد دلار سرمایه گذاری در دولت”.

از پرطرفدار ترین اخبار کشور نیروگاه خورشیدی در خانه های جدید، پیروزی برای شرکت ها و کارشناسان این صنعت است .

“به طور کلی، ما انتظار داریم که با مجوز کالیفرنیا، برخی از شرکت های خورشیدی و صنایع تجدید پذیر بیشتر در معرض دید مثبت قرار بگیرند، از جمله افرادی که پنل ها و اجزای سازنده را تشکیل می دهند، و همچنین کسانی که به نصب و تأمین انرژی کارآمد کمک می کنند، ، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری Swell، دارنده سهام خورشیدی و مرتبط با اوراق قرضه سبز و انرژی های تجدید پذیر، Fanger گفت:

اقدام کمیسیون در مورد جدیدترین استانداردهای بهره وری انرژی ساختمان 2019 نیز برای همه چیز از سیستم های تهویه فعلی تا کیفیت هوا در محیط داخلی استفاده می شود. کالیفرنیا استانداردهای بهره وری را هر سه سال یکبار به روز می کند و هدف نهایی دولت ، خانه های خالص انرژی است که باعث کاهش اثرات کربن در ساختمان ها می شود و آنها را به طور مؤثری انرژی را خودکفا می کند.

 

 

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *