آبگرمکن خورشیدی Solcrafte

Solcrafte ICS Solar Water Heater به منظور ترکیب کامل آن از یک کلکتور خورشیدی با مخزن ذخیره سازی آب گرم،
آبگرمکن خورشیدی Solcrafte کارایی بیشتری نسبت به سیستم های ترموسفون سنتی دارد. آبگرمکن خورشیدی Solcrafte یک سیستم جمع و جور با یک مخزن آب گرم است که برای کاربردهای متنوع مناسب است. Solcrafte راه حل ایده آل است که شما دارای یک خانه ، یک ویلا، یا تعطیلات آخر هفته هستید.

آبگرمکن خورشیدی Solcrafte - آبگرمکن خورشیدی Solcrafte

مزایای آبگرمکن خورشیدی Solcrafte

صرفه جویی تا 80٪ هزینه های آب گرم
صرفه جویی تا 30٪ از کل هزینه های انرژی
بهترین نسبت قیمت / عملکرد
آب گرم 365 روز در سال
منبع تغذیه فعلی را به طور کامل جایگزین کنید
بر خلاف سیستم های سنتی thermosyphon، انرژی خورشید به طور مستقیم به بخاری آب انتقال می یابد. این نه تنها سریع، بلکه تضمین می کند که آب آلوده نیست.

صرفه جویی در هزینه قابل توجه
کاهش هزینه های انرژی برای تولید آب گرم خانگی تا 80٪. خورشید یک منبع انرژی نامحدود است. استفاده از آن برای محیط زیست مناسب است، منابع را حفظ می کند .سیستم جدید آبگرمکن خورشیدی Solcrafte قادر است که از این انرژی خورشیدی رایگان بهره مند شود، بهتر از سایر مدل های قابل مقایسه با بهره وری افزایش یافته است. طراحی ساده، جمع و جور و کارآمد سیستم آبگرمکن خورشیدی Solcrafte نسبت بسیار ارزشمند / یک سیستم مقرون به صرفه است که آب گرم رایگان برای خانواده خود را برای سال فراهم می کند.
آبگرمکن خورشیدی Solcrafte جدید هر روز از سال کار می کند و می تواند به عنوان یک واحد مستقل، همراه با منابع انرژی خارجی یا متصل به واحد های دیگر در سری نصب شود.

نصب آسان؛ هزینه های پایین تر

سیستم های آبگرمکن خورشیدی Solcrafte آسان برای نصب هستند. گردآورنده خورشیدی و مخزن ذخیره آب گرم به یک پوشش واحد جمع و جور تبدیل شده است. نصب و راه اندازی آسان به عنوان لوله کشی آب سرد و آب داغ بازگشت به سیستم آب خانگی گرم خود را. این واقعا یک سیستم پلاگین و بازی است. سیستم های آبگرمکن خورشیدی Solcrafte را می توان بر روی سقف مسطح یا شیب نصب کرد.

کارآمد تر از سیستم ترموسفون

هنگامی که در مقایسه با سیستم های ترموسفون سنتی، Solcrafte برتر از جمع آوری گرما از خورشید و انتقال آن به آب خانگی شما است. و در مناطقی که نور مستقیم خورشید همیشه در دسترس نیست، مخزن آب گرم برای خانوار شما تامین می شود.
طراحی شیک آبگرمکن خورشیدی Solcrafte
سیستم Solcrafte یک پروفیل براق ارائه می دهد که در زیر سقف خود قرار دارد. تجسم بصری بهینه شده از طریق ترکیب فرم، عملکرد و مواد به دست می آید. سیستم های ترموسفون سنتی بزرگ هستند و با محیط اطراف خود همخوانی ندارند.

ویژگی های آبگرمکن خورشیدی Solcrafte:

سیستم ذخیره سازی جمع آوری شده
طراحی مدرن
Easy Plug – & – نصب بازی – در نیمه زمان نصب می شود
آسان برای استفاده
تعمیر و نگهداری کم
مواد با کیفیت بالا
مقاوم در برابر آب و هوا
صدور گواهینامه SRCC OG-300
یک کیت بلوک سوپاپ در دسترس است تا برای لوله کشی قابل انعطاف OG-300 به مخزن بخاری آب اضافه شود. کیت inlcudes:
سوپاپ خنک کننده
شیر سه گانه
شیر تخلیه
3/4 “اتصالات مس برای اتصال به منبع سرد و بازگشت گرم لوله کشی

Rate this post