آمار کلیدی نیروگاه خورشیدی - آمار کلیدی و حقایق در مورد نیروگاه خورشیدی

آمار کلیدی نیروگاه خورشیدی

نیروگاه خورشیدی (گاهی اوقات به عنوان پارک های خورشیدی یا میدان های خورشیدی شناخته می شود) کاربرد گسترده ای از پانل های فتوولتائیک خورشیدی (PV) برای تولید انرژی سبز، پاکیزه در مقیاس، معمولا برای تغذیه به شبکه است.

نیروگاه های خورشیدی می توانند بین 1 هکتار الی 100 هکتار را پوشش دهند و معمولا در مناطق روستایی توسعه می یابند.

نیروگاه خورشیدی قبل از تأیید، از طریق برنامه ریزی دقیق فعالیت می کنند. این در نظر گرفتن مناسب بودن سایت، هر گونه تاثیر بالقوه بر روی منطقه و اهداف مربوط به انرژی تجدید پذیر نیروگاه خورشیدی است.
نیروگاه خورشیدی همچنین سرمایه گذاری و مشاغل سبز محلی را ایجاد می کند، در حالی که عامل کاهش وابستگی به واردات سوخت های فسیلی در خارج از کشور است .

نیروگاه خورشیدی

نیروگاه خورشیدی واجد شرایط برای مشوق های مالی در طرح مالیات بر ارزش افزوده (FiTs)، طرح تعهدات تجدید پذیر (RO) (هر دو زیر 5 مگاوات) و قرارداد برای تفاوت (CfDs) برای نیروگاه های خورشیدی بالای 5MW هستند.

آمار کلیدی و حقایق در مورد نیروگاه خورشیدی - آمار کلیدی و حقایق در مورد نیروگاه خورشیدی

.

احداث نیروگاه خورشیدی بیشترین شیوه تولید طبیعت برای شبکه هستند . و همگام با طبیعت و انرژی پاک را عرضه میکند ، بسیاری از نیروگاه های خورشیدی در چراگاه های گوسفندان یا در کنار دیگر زمین های کشاورزان قرار میگیرن. خورشید محبوب ترین شکل تولید انرژی است که بیش از 80 درصد آن پشتیبانی می شود. نیروگاه خورشیدی به خوبی در بریتانیا کار می کند – پانل های نیروگاه خورشیدی در لندن 65٪ از قدرت خود را در مادرید تولید می کنند، گروه های اجتماعی می توانند سرمایه گذاری کنند یا نیروگاه خورشیدی خود را راه اندازی کنند، برق ارزان از نیروگاه های خورشیدی می تواند 425 میلیون پوند را به جیب های مصرف کننده بازگرداند، از طریق کاهش هزینه های انرژی تا سال 2030 نیروگاه خورشیدی یکی از بهترین منابع انرژی برای حفظ سود در انگلستان است.

بعضی از حقایق در مورد نیروگاه خورشیدی

– نیروگاه های خورشیدی برق محلی تولید می کنند و به شبکه برق محلی با استفاده از منبع آزاد انرژی (خورشید) برای تولید برق در روزهای آفتابی روشن و همچنین در نور مستقیم خورشید، تغذیه می کنند.

– نیروگاه خورشیدی برای هر 5 مگاوات نصب شده، یک نیروگاه خورشیدی سالانه بیش از 1500 خانه (با استفاده از متوسط مصرف سالانه 3300 کیلووات ساعت برق برای یک خانه) و صرفه جویی 150 تن CO2 در سال خواهد داشت. تقریبا 25 هکتار زمین برای هر 5 مگاوات نصب می شود.

– نیروگاه های خورشیدی نشان دهنده استفاده محدود از زمان و قابل برگشت زمین و ارائه منبع افزایش یافته، متنوع و پایدار درآمد برای صاحبان زمین هستند

– اگر10000 مگاوات نیروگاه خورشیدی بر روی زمین نصب شود، تنها 0.1٪ از زمین های کشاورزی انگلستان را در اختیار دارد، در حالی که قادر به تولید برق کافی برای بیش از 3 میلیون خانه است.

– قطعات متحرک وجود ندارد و تعمیر و نگهداری حداقل است

– هیچ چیز خاص یا زباله تولید نمی شود، مگر در حین ساخت و یا انهدام.

– نیروگاه های خورشیدی تاثیرات بصری و محیطی پایین تری نسبت به سایر انواع تکنولوژی تولید برق دارند

– انرژی های تجدید پذیر به مشتریان این امتیاز را می دهند که خرید برق سبز را افزایش دهند و وابستگی کمی به سوخت های فسیلی داشته باشند.

دستور کار خوب برای نیروگاه خورشیدی

۱. ما بر روی زمین های غیر کشاورزی یا زمین هایی که کیفیت پایین محصولات کشاورزی دارند تمرکز خواهیم کرد.

۲.ما به چشم اندازهای ملی و محلی حفاظت شده از طبیعت حساسیم و از فرصت هایی برای افزایش ارزش زیست محیطی این زمین، قدردانی خواهیم کرد.

۳. ما تاثیر بصری را در صورت امکان به حداقل می رسانیم و در طول عمر پروژه تحت مدیریت زمین عمل میکنیم

۴. ما پیش از ارائه یک برنامه ریزی، از جمله به دنبال حمایت از جامعه محلی و گوش دادن به دیدگاه ها و پیشنهادات خود، با جامعه همکاری خواهیم کرد.

۵.ما با ارائه پیشنهاد استفاده مداوم کشاورزی یا تطبیق اقدامات تنوع زیستی در پروژه های ما، تنوع زمین را تشویق خواهیم کرد.

۶. ما به همان اندازه که خرید انجام میدهیم و به همان اندازه کارگیری به صورت محلی در صورت امکان انجام خواهیم داد.

۷. ما در طول ساخت و ساز به طور جدی عمل خواهیم کرد و “مدیریت خورشیدی” زمین را برای عمر پروژه نشان خواهیم داد.

۸.ما فرصت های سرمایه گذاری برای جوامع در نیروگاه های خورشیدی محلی خود را ارائه می دهیم که در آن اشتهای محلی وجود دارد و از نظر تجاری قابل اعتماد است.

نتیجه گیری مهم از نیروگاه خورشیدی

نیروگاه خورشیدی به مبارزه با تغییرات آب و هوایی کمک می کنند، اما می توانند سهم مهمی را برای حفاظت از تنوع زیست محیطی منطقه حفاظت شده و همچنین در کنار کشاورزی داشته باشند.

Rate this post