شرکت GE طرح پروژه های ترکیبی انرژی تجدید پذیر را عنوان کرد

شرکت GE طرح پروژه های ترکیبی انرژی تجدید پذیر را عنوان کرد - شرکت GE طرح پروژه های ترکیبی انرژی تجدید پذیر را عنوان کرد‎

امروز اعلام شد که در آینده ساخت شرکت های‌ تولید انرژی‌ تجدید پذیر مانند، (توربین ساحلی و توربین آبی ساحلی) همراه با کسب و کار شبکه‌ای خود که شامل ایستگاه‌های فرعی و ترانسفورماتورها به اضافه نرم‌افزار کنترل انرژی خورشیدی، ذخیره‌سازی و توزیع منابع انرژی (DER)می‌باشند را دارا است.


مدیرعامل شرکت انرژی تجدید پذیر GE، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که این حرکت، زندگی مشتریان GE را با دادن یک نقطه تماس تمام نیازهای انرژی تجدیدپذیر آن‌ها را فراهم می‌کند.

او گفت که این شرکت از شرکت هایی است که در حال حرکت است که در آن واحد محصولات خود را به پروژه‌ها می‌فروشد تا نیاز های آن ها تامین شود.

او هند را به عنوان بازاری مطرح و مورد تایید قرار داد و تاکید که شرکت GE باید یک پروژه نیروگاه بادی خود را بفروشد.

او گفت: “تعهد های ما به مشتری به تعهدی تبدیل می‌شود که نیروگاه بادی در حال چرخیدن و تولید انرژی است و کل نیروگاه بادی به شبکه وصل خواهد شد و همان روز کار خود را شروع خواهد کرد.”

ترکیب دو کسب‌ و کار به شرکت اجازه می‌دهد تا به تمرکز بر راه‌ حل‌ های ترکیبی، مانند باد + انبار، باد +خورشیدی، یا خورشیدی + نگهداری ادامه دهد و روی پروژه های ترکیبی تمرکز کند.


ادامه داد و گفت: ” بسیاری از مشتریان ما در مورد انرژی خورشیدی و ذخیره ‌سازی فکر، ایده پردازی و‌فعالیت می‌کنند.”

این شرکت در یک خبر رسمی اعلام کرد که پروژه های تکریبی، عنوان بخشی از یک تلاش وسیع‌ برای شرکت در جهت پاسخگویی به نیازهایی که در حال تکامل در بازار برق از جمله رشد انرژی تجدید پذیر هستند را بیان می کند. زمانی در آینده ای نه چندان دور فرا می رسد که این شرکت دارای بیش‌ ترین و گسترده ‌ترین ذخایر انرژی تجدیدپذیر در این صنعت خواهد بود و از قبل اهداف گسترده این شرکت نیز اینگونه گسترش و ادامه پیدا کرده است.

Rate this post