نیروگاه برق خورشیدی100مگاواتی در جنوب USA - نیروگاه برق خورشیدی100مگاواتی در جنوب USA

38 نمونه کار نیروگاه برق خورشیدی، 100 مگاواتی در جنوب شرقی ایالات متحده

( توصیه اکید مطالعه این مطلب به افرادی که علاقه به سیستم های تجدید پذیر دارند )

ارائه دهنده های انرژی برق خورشیدی ، شرکت Soltage LLc هفته گذشته گفته شد که اولین دوره سرمایه گذاری این شرکت در برق خورشیدی است .

38 پروژه برق خورشیدی، مجموع  پروژه های انرژی برق خورشیدی 100 (مگاوات) واقع در پنج ایالت در سراسر ساحل شرقی و جنوب شرقی امریکا را بستر برق خورشیدی قرار داده است.

این نمونه کارها شامل خرید برق خورشیدی از دارایی های بزرگی از توسعه دهنده پروژه برق خورشیدی در جریان انرژی شهر های جنوبی است، و همچنین دیگر پروژه های نیروگاه برق خورشیدی توسعه یافته از نمونه کار های شرکت Soltage  است.

و یک سرمایه گذاری برای انرژی برق خورشیدی دیگری پس از مشارکت بین همکاران Soltage و Basalt Infrastructure Partnersقرار گرفته شده است. ساخت و ساز در نمونه کارهای فعلی برق خورشیدی در حال انجام است و انتظار می رود که پروژه ها در طول سال های 2018 و 2019 به عملیات تجاری برسند.

پروژه های فردی در نمونه کارها برق خورشیدی که از 2 تا 6 مگاوات است، در سراسر شهر های شمالی، کارولینای جنوبی، جورجیا، ویرجینیا و نیوجرسی نیروگاه برق خورشیدی واقع شده است و قدرت را برای بهره بردن از کسانی که از جمله  Duke Energy، Dominion Energy و Georgia Power زیر قراردادهای بلند مدت به گفته شرکت، نمونه کارهای نیروگاه برق بخورشیدی است و سالانه حدود 160 هزار مگاوات ساعت انرژی پاکق خورشیدی ب تولید خواهد کرد.

جسی گروسمن، مدیر عامل شرکت سولدت و همکارانش که در حوضه برق خورشیدی فعالیت می کنند، می گویند : “این نمونه کارها نشان دهنده ادامه تقاضای بازار برای دارایی های سودمند بهره برداری از نیروگاه برق خورشیدی است، با آب و برق و مصرف کنندگان خصوصی به دنبال پروژه های بزرگ و کارآمد ساخته شده نیروگاه برق خورشیدی برای ارائه قدرت تمیز و مقرون به صرفه در نزدیکی توجه به تقاضای مشتری انجام میگیرد” .

Rate this post