اینورتر 300x206 - انتخاب یک اینورتر

انتخاب یک اینورتر
یک کار مبدل این است که برق مستقیم برق DC تولید شده توسط PV یا برق باتری را به برق AC هدایت می کند که می تواند توسط لوازم خانگی استفاده شود یا به شبکه برق ارسال می شود. با این حال، با تعداد زیادی از مدل ها و گزینه ها، خرید یک اینورتر تبدیل به یک کار پیچیده تر شده است. با برخی از دانش های اساسی، می توانید گزینه ها را محدود کنید تا انتخاب مناسب برای درخواست شما باشد.

اساسی ترین گزینه ها این است که آیا سیستم شما شبکه گره خورده یا خارج از شبکه خواهد بود یا خیر، آیا سیستم شما شامل باتری ها یا برای استفاده غیر شبکه یا شبکه با پشتیبان گیری باتری است. اینورترها برای هر یک خاص هستند.

چرا نیاز به اینورتر دارید

باتری دریافت کردید؟

سیستم های وابسته به شبکه، رایج ترین سیستم های PV در ایالات متحده هستند. اکثر باتری ها را مصرف نمی کنند انرژی از آرایه PV به طور مستقیم از طریق اینورتر به بارهای AC یا شبکه برق ارسال می شود. مارک ها و مدل های بیش تر از هر گونه نوع اینورتر از مبدل های گره گشا در بازار استفاده می شود.

هنگامی که باتری در سیستم PV وجود دارد، باید یک نوع کاملا اینورتر استفاده شود. سیستم های خارج از شبکه (مستقل) از باتری برای ذخیره انرژی استفاده می کنند. اینورترها را می توان به دو دسته تقسیم کرد که بر اساس برخی از ویژگی های آنها می باشد. اینورترهای باتری بزرگ تر دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها و گزینه های قابل برنامه ریزی هستند و برای اجرای بارهای کل خانه طراحی شده اند و همچنین باتری را از منبع برق متناوب کنترل و شارژ می کنند. اینورترهای کوچکتر مبتنی بر باتری بسیار ساده هستند، شارژر باتری AC یا مانیتور باتری را شامل نمی شوند و عمدتا در برنامه های کاربردی استفاده می شود که تنها چند بار AC دارند.

سیستم های گره خورده با پشتیبان باتری می توانند انرژی اضافی را به شبکه ارسال کنند، اما زمانی که شبکه در دسترس نیست، بارها با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری ها انرژی می گیرد. در حالیکه بسیاری از اینورترهای متصل به شبکه باتری پشتیبان می توانند برای برنامه های خارج از شبکه استفاده شوند، این معکوس موردی نیست که اغلب مبدل های خارج از شبکه نمی توانند با شبکه متصل شوند.

خرید برای اینورتر شبکه ای متصل

قدرت خروجی AC. اول، قدرت خروجی AC اینورتر را به آرایه PV خود ارجاع دهید. مقادیر قدرت تست استاندارد STAR (STC) شما یک ایده خوب از حداقل اندازه اینورتر مورد نیاز را می دهد. برای مثال، یک آرایه 5 کیلووات نیاز به یک اینورتر با قدرت خروجی 5 کیلو وات دارد. اگر آب و هوا چنین است که آرایه هرگز به قدرت STC نمی رسد – آرایه ها در مناطق سردتر و صخره ای مانند ارتفاع های بالاتر ممکن است نیاز به غلبه بر اینورتر برای جلوگیری از قطع برق – زمانی که اینورتر بخشی از قدرت PV را قطع کند، زیرا نمی تواند بیش از قدرت نامی خود تولید کند. در انتخاب یک اینورتر با یک خروجی بزرگتر هیچ خطری وجود ندارد و تفاوت قیمت برای یک اینورتر کمی کوچکتر معمولا کوچک است. علاوه بر این، یک اینورتر بزرگتر می تواند لحظات متناوب خروجی PV بالا، مانند آنهایی که از روزهای سرد و آفتابی و یا از اثر «لبه ابر»، جذب می کنند، و احتمالا اتاق را برای گسترش آینده محفوظ می سازد
پنجره ورودی DC ولتاژ این محدوده ولتاژ است که اینورتر از آرایه PV پذیرفته می شود. ولتاژ ورودی برای مبدل های مکانیکی U.S. هرگز بالاتر از 600 ولت و برخی از مدل ها به میزان قابل توجهی پایین تر خواهد بود. از آنجا که درجه حرارت سرد موجب افزایش ولتاژ آرایه ای PV می شود و درجه حرارت آن کاهش می یابد، ضریب دما و داده های آب و هوایی محلی بیشترین و کمترین ولتاژ مورد انتظار را تعیین می کنند. حداکثر مقدار حداکثر ولتاژ اینورتر ممکن است موجب آسیب به اینورتر یا بدتر شدن (آتش سوزی) شود در حالی که خطرناک نیست، ولتاژ آرایه ای که بسیار پایین است، باعث می شود که اینورتر متوقف شود.

بیشتر تولید کنندگان اینورتر وابسته به شبکه، برنامه ریزی دقیق را ارائه می دهند که به شما این امکان را می دهد که ماژول های خاص PV را انتخاب کرده و حداقل و حداکثر دمای محیط را وارد کنید. این برنامه نشان می دهد که چگونه بسیاری از ماژول ها می توانند به صورت سری به هم متصل شوند تا به یک ولتاژ DC مبدل اینورتر متصل شوند .

Rate this post