سرمایه گذاری مشترک برای راه اندازی انرژی تجدیدپذیر جَذر و مَد در فرانسه

سرمایه گذاری مشترک برای راه اندازی انرژی تجدیدپذیر جَذر و مَد در فرانسه - سرمایه گذاری راه اندازی انرژی تجدیدپذیر جَذر و مَد در فرانسه

این قرارداد دیروز در لندن بین Herve Morin، رئیس منطقه نورماندیو تیم کورنلیوس، مدیر اجرایی شرکت انرژی‌های تجدید پذیر “SIMACAtlantic” به امضا رسید.

آن‌ها با هم Normandie Hydrolienne تشکیل داده‌اند که یک نیروگاه جزر و مدی را در Raz Blanchard ایجاد خواهند کرد که در نهایت می‌تواند حدود ۲ گیگاوات از ظرفیت را به منطقه نورماندی برساند.

این قرارداد مشارکت بخش دولتی – خصوصی با سرمایه‌گذاری از طریق آژانس توسعه اقتصادی region’s فرانسه، بعد از میلاد مسیح وصندوق سرمایه‌گذاری آن، Normandie Participations را ایجادخواهد کرد. تحت شرایط قرارداد، SIMEC آتلانتیس بیشتر سهام خودرا در Normandie Hydrolienne برگزار خواهد کرد.

انرژی آتلانتیس، که قبلا به عنوان منابع آتلانتیس شناخته شده‌بود،اکنون توسعه سایت را آغاز خواهد کرد، اجازه می‌دهد و موافقت می‌کند. این پروژه را در فاز اول نصب خواهد کرد و در ابتدانصب توربین‌های جزر و مدی ۲۰ مگاواتی را نصب خواهد کرد. SIMECقصد دارد تا در اواخر سال ۲۰۱۹، توربین جزر و مد نسل بعدی خود را به کار گیرد.

در صحبت با PEi، تیم کورنلیوس گفت: ” مرحله اول در سال ۲۰۲۱تکمیل خواهد شد و ما منتظر موافقت دولت برای توسعه پروژه تا ۲۰۰مگاوات تا سال ۲۰۲۳، به حد کافی برای رسیدن به ۲۵۰ هزار خانه هستیم.”

کورنلیوس گفت: “تکنولوژی توربین که در پروژه Maygen شرکت دراسکاتلند بکار می‌رود دارای ویژگی‌های بهبود یافته خواهد بود:” ما ازیک اندازه روتور بزرگ‌تر استفاده خواهیم کرد و همه توربین‌ها به ایستگاه فرعی زیر دریایی زیردریایی متصل خواهند شد.”

فرانسه برای انرژی جذر و مد روز ۱۵۰ مگاوات برق دارد اما SIMAC بر این باورند که پروژه مقیاس بندی شده این کشور می‌تواند هزینه‌ها را تاحدود ۷۰ مگاوات ساعت کاهش دهد. به عنوان یک منبع از قدرت قابل‌پیش‌بینی و قدرت dispatchable، آرایه جذر و مد منبع بسیار ارزشمندی از انرژی decarbonized برای پاسخگویی به الزامات شبکه برق محلی ارایه می‌دهد.

وی در سخنرانی خود در هنگام امضای این قرارداد اظهار رضایت خود ازاین پروژه را به این منطقه ابراز داشت. وی گفت که نورماندی یکی ازبزرگ‌ترین مناطق اروپا با منابع باد گسترده است. او اشاره کرد که توسعه انرژی آینده در منطقه ممکن است شامل اعلام دومین نیروگاه هسته‌ای EPR دوم و نیز پروژه‌های انرژی تجدیدپذیر جدید باشد.Morin می‌گوید که از طریق AD Normandie و NormandieParticipations، نورماندی تصمیم گرفته‌است که از یک بازیگر کلیدیدر بخش خصوصی حمایت کند.

Rate this post