گروه Nordex بزرگ‌ترین قرارداد توربین بادی

گروه Nordex بزرگ‌ترین قرارداد توربین بادی - گروه  Nordex بزرگ‌ترین قرارداد توربین بادی

گروه “Windpower Nordex” بزرگ‌ترین سفارش خود را تا به امروز دریک قرارداد با E.ON و کردیت سویس برای ۱۱۴ توربین در یک پروژه۴۷۵ مگاواتی به دست آورده‌است.

این ۱۴ توربین بادی در پروژه Nysater windfarm در سوئد مستقر خواهندشد که از دو مکان در منطقه Vasternorrland، Hastkullen وBjornlandhojden تشکیل شده‌است.

این دو محل به طور متوسط سرعت باد بین ۷.۵ تا ۸ متر در ثانیه را دارند – شرایطی که این توربین‌ها به طور خاص طراحی شده‌اند.

قرارداد EPC همراه با شرکای زیرساخت انرژی سوئیس و انرژی‌های تجدید پذیر نیز شاهد خواهد بود که Nordex تمام تعادل داخلی و برق کارخانه، به علاوه مدیریت بلند مدت، عملیات ونگهداری را به ارمغان خواهد آورد.

Patxi Landa از هامبورگ – دفتر مرکزی Nordex می‌گوید که Nysaterیک پروژه فانوس‌دریایی است. ما این نظم بزرگ را به عنوان تاییدیه آخرین تکنولوژی مان، یعنی N۱۴۹، می‌بینیم. توربین بادی بیشترین موشکافی و الزامات بانک و تامین مالی بانک‌ها را از لحاظ فنی واقتصادی  در یکی از challenging بازارها در اروپا از بین می‌برد.

توربین بادی در ماه مارس ۲۰۲۰ در Hastkullen و در ماه مه سال ۲۰۲۱ در Bjornlandhojden آغاز خواهد شد. این پروژه به وسیله صندوقی متعلق به شرکای زیرساخت انرژی سویس و انرژی تجدیدپذیر در اختیار این پروژه قرار دارد.

Rate this post